خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

گل پسرکم دیگه خداروشکر بزنم به تخته بهانه ی شیر رو نمیگیره آخر شب یک لیوان شیر با نی بهش میدم میخوره آب هم میخوره اگه گشنه بود سرلاک یا میوه یا بیسکوییت یا غذا میخوره بعد روی پام می‌خوابه تا لالایی گنجشک لالا براش میخونم زود می‌خوابه مرحله ی بعدی اینه اتاقش رو جدا کنم البته تا اواخر تابستان یا پاییز اینکارو‌ شروع میکنم نمی‌خوام همه چیز رو با هم قطع کنم اینجور به روحیه ی بچه صدمه وارد میشه تختش نرده داره باید اول یه فکری به حال نرده کنم که راحت بشه ازش بره بالا یا بیاد پایین و اینکه موقع خواب هم ازش نیافته تخت نوزاد کودک براش خریده بودم نمیدونم کلا  نرده هارو دربیارم چطور میشه 


تقریبا از اول تیرماه فکر کنم مشغول از شیرگرفتنش بودم تا الان البته اگه تب نمی‌کرد دو سه روز زودتر اینکار تمام میشد هیچی مثل خواب شب راحت نیست برام یکی دوبار بیدار میشه آب میخوره دوباره می‌خوابه 

امیدوارم این پست رو نوشتم از امشب برعکس نشه 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزانه سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 11:21

خدا رو شکر
منم قصد دارم از مهر ماه شروع کنم این پروسه را

بنظرم از الان شیر شب رو کم کن نمیدونی چه کیفی میده شبها راحت بخوابی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.