خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خبرهای جدید

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

.....

امروز صبح حس کردم دارم افسرده میشم صبح زود بیدار شدم و با خواهر کوچیکم رفتیم بازار و لباس خریدم  روحیه ام عوض شد   


امروز صبح که خواهرم رفت پیش عموم گفت مثل یه بادکنک باد کرده حس کردم الانه که بترکه ....بابام رفت ملاقاتش میگه کف دستاش انگار توپی تو دستشه اینقدر ورم کرد و شکمش سفته سفت شده ...


بابام خیلی داغونه ..انگار گیجه ..هر چی باشه برادرشه ...خدایا یا خوبش کن یا راحتش کن

عموم....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بیماری عمو بزرگه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.