خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

این روزها میرم دندانپزشکی برای چکاپ کلی دندانهام دکتر گفت باید دندان عقل کشیده بشه و چون با دفترچه ام رایگانه باید حتما اول بیمه عکس دندان رو تایید کنه خیلی دردسر داره یکی از دندانهارو کشیدم درد دیوانه ام کرد .

برای سالگرد عموم از سه چهارماه قبل تا الآن فقطططط دنبال مانتو مشکی بودم درنهایت دست به دامن ترانه شدم ازش مدل جدید و شیک خواستم رفتم پارچه بخرم لحظه ی آخر گفتم یه پاساژ رو نرفتم اینم برم شاید داشت و اینگونه شد که پارچه نخریدم و بجاش مانتو خریدم  


نمیدونم به چه دلیلی دختر عموم اعلام کرد مادر اون آقا اجازه نداره تو مراسم پدرم شرکت کنه یه شب قبل از مراسم اصلی با خواهراش اومد اما کسی تحویلش نگرفت و بلند شد رفت و اینگونه بود که فرداش اصلا دیگه نیومد 

به دعاهای دوستام نیاز دارم فراموشم نکنید