خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

جواب ازمایش

دیشب از آزمایشگاه تماس گرفتن گفتن جواب آماده ست و خداروشکر مشکلی نیست اون لحظه بغض کردم و چشمام پر از اشک شد و خداروشکر کردم.

دوسالگی پسرکم

دیروز پسر کوچولوی من دو ساله شد این هفته میبرمش آتلیه ازش چند تا عکس میگیرم. خواهرم دو هفته قبل سوپرایزمون کرد ساعت یازده شب با کیک و تم و بادکنک اومد خونمون گفت روز تولدش نمیتونم بیام .

قرار بود یه تولد بگیرم خانواده ی همسرم دعوت کنم البته چون همگی همسایه هستیم به همسرم گفتم من که استراحتم فقط کیک و ژله و پفیلا آماده کنیم گفت باشه و گفتیم هشتم بهمن براش تولد بگیریم اما همون روز هفتم صبح بهمون خبر دادن پدر جاریم فوت کرد دیگه کنسل شد نمیشد جاریم عزادار باشه من اینجا تولد بگیرم فقط میبرمش آتلیه و تمام .


جواب سونو NT و آزمایش خوب نبود ریسک سندرم داون زده آزمایش سلفری دادم و هشت روزه خواب و خوراک ندارم گفتن ده تا دو هفته طول می‌کشه جوابش بیاد به خدا توکل کردم تا خدا نخواد برگی از درخت نمی افته ...نمیدونم چرا این آزمایش اینقدر گرونه سه میلیون و دویست آخه چه خبره با داروها و ویزیت سه میلیون و ششصد هزار تومان تو یک ساعت خرج شد .