خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

زندگی روی روال عادی میگذره پسرکم تو مرحله ی رشد و شروع لجبازی و حق انتخابه گاهی صبوری میکنم گاهی عصبانی میشم ..دخترکم شیرینتر از قبل شده و اما بشدت خوابشون بهم ریخته ست دیشب ساعت چهار خوابیدن منم صبح اتوماتیک ساعت هشت بیدار شدم ..


مشغول پختن آش رشته هستم یهویی دیشب هوس کردیم و دوست جانم چند روز آش پخت و دیگه گفتیم ما عقب نمونیم


یکی دو هفته ست کار آنلاین شاپ انجام میدم توکل به خدا انشالله برام بگیره و ادامه بدم 

نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 17:13 https://daftare-zendegiye-man.blogsky.com/

ایشالا موفق باشی

انشاالله ممنونم عزیزم

دریا پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 13:20

سلام از زهرا مامان روژان خبر نداری؟

سلام عزیزم ..ازدواج کرده و آرامش داره و خداروشکر خوشبخته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.