خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

بی حوصله ام

عید مبعث مبارک ....انشالله عیدی خوبی از پیامبر بگیرین منم دعا کنید .

به یک دلیل مسخره تلگرام رو دلیت اکانت کردم قرار بود شب باز وارد تلگرام بشم اما الآن که فکرش رو میکنم میبینم فعلا فقط به تنهایی نیاز دارم .روحم خسته ست باید یه کاری کنم اما چه کاری رو نمیدونم 


تو آینه به خودم نگاه کردم دیدم چقدر رنگ پریده و زشت شدم از جام پریدم و رفتم آرایشگاه ....واقعا روحیه ام با یه آرایشگاه ساده بهتر شد ..تا دلم میگیره صلوات میفرستم ..لیلا خواهر زهرا بهم گفت زیاد صلوات بفرست منم به حرفش گوش دادم ..دارم هر روز سوره حشر رو میخونم به نیت عاقبت بخیر شدن و بدست آوردن آرامش.


اشتهام بیش از حد کم شده اصلا حوصله ی کسی رو ندارم دلم میخواد فقط دراز بکشم و تنها باشم 

خدایا میدانم که میبینی پس مرا دریاب ..........

حالم خوب است اما

پایانی برای قصه ها نیست؛


نه بره ها گرگ میشوند ونه گرگ ها سیر...


خسته ام از جنس قلابی آدمها,


دار میزنم خاطرات کسی را که مرا دور زد...


حالم خوب است اما...


گذشته ام درد میکند...