خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

هفته ی ۳۴ بارداری

طبق آخرین سونو که اول خرداد رفتم الان تو هفته ی ۳۴ هستم فشار بارداری باعث شده بشدت دست درد بخصوص مچ درد داشته باشم اصلا تحمل گرما رو ندارم حتی روبروی کولر هم بشینم باز گرمم میشه و یهو فشارم بالا می‌ره دکتر گفته سر بچه پایینه گفتم متوجه شدم چون پایین سمت چپ مرتب دستش رو حس میکنم بخصوص اگه بشینم مرتب دستش رو تکون میده.

 خریدهای دخترکم تمام شده فقط یکی دو مورد مونده که زیاد هم مهم نیستن بعدا هم میشه خرید .


یه پتو گلبافت نوزادی گرفتم و از اون شب پسرک میگه پتو خودم نمی‌خوام پتو آجیم بده همسرم میگه تا زایمان اگه ده تا دیگه پتو هم بگیری باز همین رو میگه 


بین اسم ایلماه نیلا و الین موندم خودم عاشق اسم ترمه و جانان بودم اما خب قبل از من این اسامی رو اطرافیان برای بچه هاشون انتخاب کردن‌.

دارم رنگها و در کنارش زبان به پسرم آموزش میدم و خیلی شیرین میگه هلو البته ه رو خ تلفظ می‌کنه میگه  خلو