خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

تب کردن پسرکم و سقط نی نی

جمعه صبح که درد شدیدی مثل درد پریودی داشتم تا دوساعت درد ولم نکرد و بعد خوب شدم و خوابیدم شب قبلش پسرم نذاشت بخوابم تو صدای ناله ی گل پسر بیدار شدم حس کردم چیزی بشدت ازم خارج شده  مامانمو صدا کردم گفت چی شده کل پسرم چشه گفت خوابه اما کمی تب داره همسرم پیش بابام تو مغازه بود  بهش زنگ زدم قطره استامینوفن و داروهای سرماخوردگی و تب سنج رو برو از خونه بیار بهش دارو دادم کمی بهتر شد اما اجازه نمی‌داد تب سنج رو بذارم دهنش و بعد از یک ساعت دیدم بدنش جوش شد طوری که دست منم داغه داغ بود بزور پاشویه کردیم گریه میکرد بهش شیر دادم خوابید اما خیس عرق بود قرمز شده بود و بدنش داغ تر میشد دیگه آماده شدیم بردیمش کلینیک کودکان و شلوغ بود و همه ی بچه ها تب داشتن شیفت یه خانم دکتر خوبی بود معاینه کلی کرد گوش و گلو حتی چشم ها رو هم معاینه کرد و تبش رو اندازه گرفت ۳۸/۵ درجه بود و گفت احتمال تشنج هست خیلی مراقبش باش داروها رو گرفتیم و برگشتیم 


خودم سقط کرده بودم بچه تب داشت از نظر روحی داغون بودم جلوی خانواده ام با همسر بحثمون شد یک هفته ست خونریزی دارم مادرشوهرم یه تماس نگرفت حالمو بپرسه جلوی در دید پسرم بغل مامانمه دید تب داره بازم زنگ نزد حال بچه رو بپرسه دیگه اینارو به روی همسرم نیاوردم اما گفتم تو رو فقط برا پول میخوان واجب نیست اگه ندارن برن شهر دیگه برای یک شب نزدیک یک میلیون ویلا کرایه کنن گفتم من همش تو خونه بمونم که زن برادرات برن کیف کنن گفت بعد قرض رو میدن گفتم بله اما بعد از چندماه که بی ارزش شد اونا میان خونه ی مامانت تو باید مرغ و میوه رو بخری هر کسی می‌ره میخوره خودشم بخره حقوق مامانت هشت میلیونه حقوق تو زیر سه میلیون پس پولهارو چکار می‌کنه همش میگه ندارم 


حرفام زدم به طرز عجیبی آروم شدم بعدش سکوت کردم داروی پسرم رو دادم تو بغلم خوابید انگشتمو گرفت که یعنی تنهاش ندارم بوسیدمش گریه کردم و تا صبح نخوابیدم هی پاشویه اش کردیم الآنم تب داره خودم هنوز کامل سقط نکردم

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزانه سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 11:18

وای چقدر بد ! قبلا لااقل بچه ها از این ویروس مصون بودند که الان میگی بچه های کوچیک هم میگیرن!!
خدا خودش به هممون رحم کنه
الان بهتره ؟؟؟

فرزانه جان حتی بچه ی چند ماهه و نوزاد هم این ویروس رو گرفتن خانم دکتر گفته بود در اصل میکروبی هست و خیلی باید مواظب بود تنها دارویی که خوبش می‌کنه آنتی بیوتیکه که خودش هم ضرر داره ...الان گلو درد داره سرفه همراه خلط

تمشک دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 14:08 https://mahbubedelam.blogsky.com

عزیزم، خواستم دلداریت بدم دیدم نمیتونم، هرچی نوشتم هی باز پاک کردم
انشاء الله روزهای بعدی روزهای بهتری هستن حتم به یقین

ممنونم عزیزدلم

فرزانه دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 10:13

وای چقدر ناراحت شدم خاطره جان
آخه چرا اینجوری شد؟؟؟
علتش را نگفتند چیه؟؟
حتما حکمتی داشته . آرامش خودت را حفظ کن عزیزم. الان باید به فکر پسرت هم باشی

گفتن قلب تشکیل نشد یعنی جنین رشد نکرده و خود بخود سقط میشد اگر هم نمیشد باید با دارو سقط میکردی ..خیلی از نظر روحی کم آوردم فرزانه ...پسرم هنوز خوب نشده یه ساعت خوبه یه ساعت تب داره دکتر میگه ویروس جدید اینطور هست ممکنه تا دو هفته هم طول بکشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.