خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

ساک بارداری

یک شنبه نوبت سونوی تشکیل قلب داشتم همسرم مرخصی گرفت رفتیم ساک بارداری بود اما قلب تشکیل نشده بود گفت طبق این سونو الان چهار هفته و چهار روزی اما طبق آخرین پریودی نزدیک دو ماه باید باشی برو ببین دکتر چی میگه دکتر بهم گفت دو هفته ی دیگه برو سونو رو تکرار کن و تا اون موقع استراحت کن تا خونریزی بند بیاد اما خب پسرکم بهانه گیری می‌کنه و همش بغلمه .


خانواده ی همسرم بشدت عصبانی هستن چرا گذاشتی باردار شدی و تک فرزندی بهتره محل نذاشتم چون من خیلی از تک فرزندی بدم میاد دلم میخواد بچه ام خواهر و برادر داشته باشه عصبانی شدم گفتم اتفاقا بچه ی سوم هم میارم 


نمی‌تونستم ریسک کنم سقط کنم چون بار اول با دارو و درمان و دعا و نذر باردار شدم .


خدایا صبرم رو زیاد کن چون از دست خواهر شوهرم بخاطر حرفای بیخودی که زده عصبانیم 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.