خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

بعد از سه روز تعطیلی خرداد رفتیم شهر محل تولد من و با فروش طلاهام و سکه های پسرم و وام  و قرض گرفتن یه زمین نیم پلاک خریدیم برای آینده ی گل پسرم ..خیلی خوشحال شدم.


پسرکم ماشاالله حسابی شیطون شده دیگه خودش از پله های سرسره بالا می‌ره و می‌خنده ..نمیتونه بگه کلید بجاش میگه الیل 


به موبایل یا تلفن میگه ا ؛اگه موبایلم زنگ بخوره تو دستش میگیره و بدو بدو ازم دور میشه میگه ا ا ا یعنی الو  اما اگه پیام برام بیاد هر جایی باشم میاد گوشی رو بهم میده یا دستش نرسه دستمو میگیره منو می‌بره نزدیک گوشی یعنی پیام برات اومد 


یک هفته ست عاشق آب بازی تو حیاط شده و چون حیاط موزاییک خیلی میترسم و یه حالت عصبی پیدا میکنم تصمیم گرفتم بجای تشت از امروز استخر بادی رو ببرم تو حیاط تا خوشحال بشه و کمتر توی حیاطی که خیسه راه بره 


بعداز گذشت یک ماه باز هم بخاطر دندونهاش اسهال گرفته و خدا خواهرم خیر بده ماه قبل بهم گفت فلان پودر رو استفاده کن زود خوب میشه دیروز تا دیدم اسهال داره زود پودر رو قاطی غذاش کردم دیدم بهتر شد.اسم پودر  کیدیلاکت هست 


گل پسری رو بخاطر بی تابی هاش بغل میکنم به لثه های ژل میزنم تا آروم بشه بهش آب میدم دراز میکشم خودش پیراهنمو میده بالا یعنی شیر می‌خوام و آرومه آروم می‌خوابه دستش روی پیشانیش می‌ذاره سرمو میچسبونم به دستش و غرق بوسه اش میکنم .


پسرم از قطره ی آهن بدش میاد به زور میخوره به هر طریقی خواستم ته خلقش بریزم تا به دندوناش نخوره فایده نداشت با اینکه زود هم بهش آب میدادم ..اگه کسی اینجا و میخونه میشه اسم قطره ی آهنی رو بهم بگه که دندون رو سیاه نکنه چون دندونای جلوی پسرم لکه گرفتن.









نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 16:05

سلام عزیزم
برای سوختگی پاش از پماد کبد ماهی آردن استفاده کن و برای بچه دوم هم که ایشالا قدمش خیره باز همین پماد رو بزن هرگز پاشون نمیسوزه(بعد از هربار تعویض پوشک بزن)
برای قطره آهن از لیپوزوفر که خوشمزه و خوشبو هست و دندونم سیاه نمیکنه
هر دو رو از داروخانه تهیه کن

سلام عزیزم ممنونم از معرفی که کردی .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.