خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خیلی زیاد دوست دارم شیر شب پسرم رو قطع کنم اما خب موفق نمیشم البته اگه خونه خنک باشه پسرم کمتر بیدار میشه به همین دلیل دیگه تو اتاق خودمون نمیخوابیم باز هم کوچ کردیم به پذیرایی یا اتاق خواب روبروی اتاق خودمون چون اونجا خیلی خنده بهتره بگم سرده و راحت می‌خوابیم از طرفی هم وقتی روی تخت می‌خوابیم کمردرد میگیرم و فعلا امکان تعویض تشک تخت رو نداریم 


گل پسرم دندونای آخریش در اومدن هر وقت می‌خنده سفیدی دندونها رو میبینم عشق میکنم البته از بس نق میزنه و نمی‌ذاره قطره آهن به خوردش بدم دندونهای جلوییش کمی قهوه ای شدن.


بشدت عاشق هندوانه و خربزه ست کافیه هندوانه ببینه دیگه از کنارش تکون نمیخوره.

برای عروسی برادر همسر رفته بودیم آتلیه دیروز برای انتخاب عکس رفتم عکسهای پسرکم عالی بودن و شادی و خنده تو عکسهاش موج میزد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.