خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

کرونا

من و همسر کرونا گرفتیم پدر و مادر و خواهرام هم گرفتن و ریه هاشون درگیره من و همسر تست ندادیم اما میدونیم کروناست بنظر خودم دردی که از پهلوها تا کشاله ی ران داره با درد زایمان یکی بود برام چون هیچ جوری دردم کم نمیشد سردرد هم اصلا برای ساعتی منو ول نمیکنه کم آوردم امروز از درد و بی حوصلگی نشستم گریه کردم 


مادر شوهرم که فکر کرده طاعون گرفتیم حتی زنگ هم نمیزنه فقط دیروز اومد جلو در اونم با فاصله ی چهار متری یه کاری داشت و رفت و به همسر سفارش کرد اصلا کار نکنی فقط بخواب و استراحت کن همسر هم که آدم دهن بینی ست گوش داد 



نظرات 4 + ارسال نظر
محمدی اردبیل یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 22:40

اگه اینستا هم داری پیجتو برام بزار تا عکسای نی نی رو بتونم ببینم مرسی

دارم اما قفله

محمدی اردبیل یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 22:37

سلام رفیق چطوری خیلی وقته ازت خبر نداشتم گفتم یه حالی ازت بپرسم.مواظب خودت باش خب انشالا که خوب میشی رفیق موفق باشی نی نی کوچولو در چه حالیه

سلام ممنونم ..در حال شیطونی کردن

فرزانه سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 14:56

الان بهتری خاطره جان؟؟ کوچولوت که درگیر نشده خدای نکرده؟؟

من فقط سرفه دارم و درصد درگیری ریه ام خیلی کمه ..نه خداروشکر تا دیدم آبریزش بینی داره زود بردمش کلینیک و گفتن آبریزش بینی و سرماخوردگی معمولیه ...دعا میکنم سرمای معمولی باشه واسش..
مرسی از محبتت

مینا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 12:48

ان شاالله زودتر خوب میشین
حتما هر روز ویتامین سی 1000 بخورید فشار یکم پایین میاره حواستون باشه بعدش یه چیزی بخورید.
پرتقال پوست نارنجیشو بگیر اون پوست سفید دورشو با خوده میوه تو مخلوط کن پوره کن بخورید اون پوست سفید دور مرکبات هسپریدین داره که گیرنده ی کروناست.
هر روز چند بار گوجه رو کباب کن که لیکوپنش آزاد بشه بخورید لیکوپن لازمه برای سیستم ایمنی بدنتون.
مصرف لبنیات قطع کنید.ویروس از کلسین تغذیه می کنه
قرص یا قرص جوشان ان استیل سیستئین روزی یک تا دوتا برای درگیری ریه عالیه.و شربت نوسکاف
اینا رو روی چندین بیمار کرونایی دیدم که خوب شدن.امیدوارم شما هم نتیجه بگیرید.

ممنونم عزیزم حتما این کارهایی که گفتید انجام میدم ...والا حال پدرم هیچ خوب نیست اگه بهتر نشه باید بستری کنیم و اینجا خیلی خیلی وضعیت خرابه و حتی میگن دیگه از قرمز گذشته سیاه شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.