خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

گفتار درمانی۲

الکی هفتاد تومان ویزیت دادم فقط یه ربع تماس تصویری گرفت بعد گفت پسرت چون دندان ندارم اینطوریه و اگه هم حدس شما درست باشه تا سه چهار سالگی نمیشه کاری کرد 

بهم گفت پسرت باید تا الان اعضای بدنش می‌شناخت باهاش کار کن گفت آبنبات چوبی بزار دهن خودت همینطوری که تو دهنته بگو مو بعد بزار دهن پسرت بگو مو اینقدر تمرین کن تا یاد بگیره و با کاموا روی مقوای سفید برای یه سر مو درست کن همه ی اعضای بدن رو با هم کار نکن بزار یکی یاد بگیره بعد سراغ بعدی برو




نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 11:13

حالا خیلی زوده خاطره جان که به این چیزا فکر کنی
بعد هم بیخود خودت را خسته نکن بچه ها به وقتش همه چی را یاد میگیرن . من که مخالف آموزش به بچه م. تو واسش حرف بزن و گاهی کتاب خون همین کافیه
بعد هم پسر بچه ها کاراشون دیرتره. دخترعمه ی من بچه ش الان دو سال و 5 ماهشه بعد فقط میگه مامان بابا دد و تا 3 را میشماره ، همین!! ولی گفت بردمش دکتر و تستش کرد گفت هوشش خوبه و مشکلی نداره فقط مدلش جوریه که همه کارهاش دیره
در حالی که دخترخواهر من هنوز چند ماه مونده بود به دو سالگیش قشنگ جمله میگفت !!
بچه ها خیلی متفاوتن و اصلا نمیشه و نباید با هم مقایسه شون کرد

از بس خواهرشوهرم میگه استرس گرفتم هی میگه چرا اینطوریه چرا اونطوریه..میدونم حتی خواهر و برادر هم نباید با هم مقایسه کرد ...
خداروشکر پسرم فوق العاده هوشش خوبه اما نمیتونه فعلا کلمات رو بگه فقط یکبار یه حرکتی انجام دادم همزمان داشتم شعر می‌خوندم براش فکر کرده باید اون حرکت من با شعره تا شعر براش میخونم همون حرکت رو انجام میده

ترانه پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 22:07 https://daftare-zendegiye-man.blogsky.com/

کاش بیشتر پول میگرفت دلم بیشتر خنک میشد.از بیکاری هر روز یه عیب رو این بچه میذاری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.