خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

9 ماهگی پسرکم

پسر کوچولوم هفتم آبان ماه نه ماهش تمام شد دوتا دندون داره قطره آهن خارجی براش گرفتم خیلی راحت میخوره اما بعدش بهش آب میدم میگم دندوناش خراب نشن یکی دو هفته ای میشد تلاش میکرد بشینه از آخرای مهرماه راحت میشینه به زور اجازه میده پوشکش کنم زود میخواد بشینه چند روزیه وقتی با کمک وسیله ای میایسته دستاش رو رها می‌کنه اما ترسش رو به وضوح درک میکنم زود میخواد دستش رو به چیزی تکیه بده ...وقتی مشغول بازی کردن یهو میاد طرفم و خودشو توی بغلم میندازه متوجه میشم بهم میگه پوشکمو عوض کن براش شورت آموزشی گرفتم تا جایی که بتونم میبرم پاش میکشم اما گاهی اوقات فراموش میکنم یا کار دارم یا میبرم اما موفق نمیشم و شورتش رو کثیف می‌کنه اما همین که پوشک نمیشه کلی کیف می‌کنه و می‌خنده

خیلی بازیگوش شده تا میگم جوجو رو بگیریم یا بریم خونه مامان جون به خیال خودش با چهاردست و پا تند تر می‌ره وقتی خسته میشه همون جا روی شکم می‌خوابه دست و پاهایش رو تو هوا تکون میده و اون لحظه خیلی خوردنی میشه 


تو این مدتی که میشینه فکر کنم فقط دو سه بار بالا آورد دوستم بهم گفته بود تا بشینه خوب میشه و الآن من چقدر خوشحالم 


میگم تو استان و شهرهای شما هم قیمت پوشک بچه اینقدر گرون شده ؟؟؟مای بیبی سایز پنج روی بسته اش بیست و پنج نوشته اما من سی و پنج میگیرم قبلا از بابام می‌گرفتم اما دو سه هفته ست هر جا می‌ره گیرش نمیاد و منم از جاهای دیگه میگیرم و بعضی وقتها اصلا گیر نمیاد...مارک مولفیکس سی و سه هزار شده درسته مارک خوبیه اما پشت پوشک کوتاه ست و لباس بچه رو کثیف میکنه


نظرات 4 + ارسال نظر
نمکی سه‌شنبه 27 آبان 1399 ساعت 00:04 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

مرسی استفاده کن از همشون بهتره... واقعا عالیه.... من کلی پوشک عوض کردم تا فهمیدم مرسی از همه بهتره... اینجا پوشک زیر 50 تومن نیست... من سایز 3 خریدم 80 تومن...

یه بار میگیرم ببینم مارک مرسی چطوره...الان که مای بیبی ۴۵یا ۵۰ شده یه بسته ی ده تاییش این قیمته...کاش بفکر مردم باشن

فرزانه جمعه 16 آبان 1399 ساعت 16:26

خاطره جان منظورت لز ۲۵ تومن چندتاییشه؟؟
ما مای بیبی سایز ۴ پلاس را ۶۵ میگرفتیم الان شده ۱۴۰ !!!!

من بسته بندی کوچیک میگیرم حس میکنم اقتصادی ها نازک تر هستن سایز پنج تو هر بسته ده تاست و سه و پنج میگیرم ...چهار پلاس بسته اقتصادی سی و چهار عددی رو قبلا بین پنجاه و هفت تا هفتاد هم گرفتم ...تو‌ شهر ما سایز پنج نیست اینقدرررر باید بگردیم تا گیر بیاد مولفیکس پشتش کوتاهه مزخرفه

ترانه پنج‌شنبه 15 آبان 1399 ساعت 18:57 https://daftare-zendegiye-man.blogsky.com/

جوجه ی خوشمزه ی بانمکتخوبه اون عموش به درد یه چیز مفیدی خوردخوشگلیش به اون رفته.

خواهرم حساب کرده از استرالیا به نرخ دلار پوشک بخریم ارزونتر در میاد

اره حداقل به درد خورد

والا چی بگم از دست این سیاست و مردم عادی دارن چوبشو میخورن

مینا یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 14:11

ای جانم خدا حفظش کنه
منم از تصورش دلم خواست بچلونمش
لذت ببر از رشد و بزرگ شدنش این روزها دیگه بر نمیگردن.

ممنونم گلم..فدات بشم ...حتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.