خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

دهان گل پسری  رو وقتی باز میکنه ته حلقش و لثه بالا سمت راستش یه دونه های سفید میبینم روی زبانشم سفیده تو نت سرچ کردم نوشته بود برفک هست و نوزادها دارن و درمانش رو باید جدی گرفت و قطره نیستاتین درمانشه

تو بیمارستان دکتر نوزادان که معاینه کرد گفت طبیعیه رفع میشه بعد پیش دو تا دکتر متخصص دیگه هم بردم که هم خیلی تجربه داشتن و هم استاد بهترین دانشگاه شهرمون بودن اونا هیچ دارویی ندادن گفتن طبیعیه خودش رفع میشه اما من تو نت خوندم خطرناکه اگه درمان نشه به قسمت تناسلی میرسه و  ممکنه در آینده روی بچه دار شدنش نوزاد اثر داشته باشه

کسی بوده بچه اش چنین مشکلی داشته باشه لطفا منو راهنمایی کنه

نظرات 3 + ارسال نظر
رها دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت 23:14

مادر شدنت مبارک باشه عزیزم ، احتمالا اون سفیدیها برفک نباشه .
روی زبون که معمولا جای شیر هست .
بعد اینکه اگه برفک باشه ، بچه درست شیر نمیخوره و سینه یا شیشه رو محکم مک نمیزنه .
اگه دکتر تشخیص داده برفک نیست ، دیگه سخت نگیر .
اما اگه دیدی بعد چند روز بیشتر شد ( برفک همه جای دهان پر میشه ) اون موقع دیگه برفک هست .

ممنونم عزیزم...نه همه جای دهنش نیست فقط لثه بالا سمت چپ و ته گلوش ...وقتی وزن گرفت و دکترش و بهداشت راضی بود درست شیر میخوره آخه هر کی دهنش دید گفت این چیه دندون داره اگه تونستم از لثه اش عکس میگیرم میزارم

ترانه یکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت 14:57 https://daftare-zendegiye-man.blogsky.com/

وقتی دو تا دکتر بردی و مشکلی نبود الان واسه چی نگرانی؟خیلی حساسیت نشون نده.هم خودت و هم بچه اذیت میشی

نمیدونم چرا خیلی روش حساسم دست خودم نیست

پیشاگ شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 12:02

من تجربه ای ندارم اما واقعا اطلاعاتی که تو سایتاهست رو بزار کنار . من که یه سری واقعا تا حد مرگ پیش رفتم با این اطلاعات غلطشون

خواهرمم میگه نت چرت و پرت میگه هر چی دکتر گفت قبول کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.