خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

سوال خیلی مهم

وقتی پسرم خوابه یا موقع شیر خوردنش میشه اصلا شیرم نمیریزه فقط نوک سینه ام یهو تیر میکشه....شیر تو سینه ام جمع میشه گلوله گلوله میشه هر چی تو حمام با آب گرم میدوشم میریزم فایده نداره و یکی از سینه هام این قدر شیر توش جمع میشه که بزرگتر میشه و سفت و قرمزه و دردش برام غیر قابل تحمل شده لباس زیر که اصلا نمیتونم استفاده کنم چون سفت تر میشه  اگه راه حلی دارید ممنون میشم کمکم کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
حمیده سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 18:42

عزیزم چاره ای نداری تا اینکه زودتر میزان ترشح شیر و نیاز تغذیه ای بچه با هم هماهنگ بشن.شما همون تو حموم زیر دوش آبگرم آروم ماساژبده و زود زود به بچه شیر بده و اینکه با شیر دوش اول شیرتو تخلیه کن بعد بده بچه،یعنی اون اول شیرتو بدوش بریز بره.من که سر بچه سومی تب میکردم اون اولهاش بهش میگن تب شیر،بعدش هم لرز میکردم.حتما باید قرص تب بر می‌خوردم تا بالاخره با گذشت زمان درست شد.آهان تا یادم نرفته بگم حتما لباس زیر بپوش که سینه هات نیفته بدشکل نشه.یه لباس زیر نرم و راحت بپوش حتما حتما.

همسایمون گفت با اب سرد بشور هفت تا صلوات بفرست خوب میشه این دو شب امتحان کردم بهتر شده اما هنوز کاملا رفع نشده

خودمم بدم میاد بدنم بدفرم بشه و خیلی تو فکر هستم

نمکی دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 00:43 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

من تجربه ندارم

امیدوارم تو راحت بتونی شیر بدی

زهرا یکشنبه 4 اسفند 1398 ساعت 11:25

احتمالا پسرت فقط قسمت رقیق و آبکی شیرو میخوره و محکم میک نمیزنه و قسمت غلیظ و مقوی شیر میمونه و سفت میشه.
اول شیرتو بدوش و بریز دور تا اون قسمت غلیظ مقوی شو بخوره و هم سیر بشه هم جون بگیره

هر روز دارم میدوشم میریزم فایده نداره

مامان چیچیلاس یکشنبه 4 اسفند 1398 ساعت 05:45 http://Mamachichi.blogsky.com

منافذ شیرت بازه؟

زیر آب گرم که فشار میدم و میدوشم همه ی منافذش بازه وقتی هم شیر میدم خوبه اما باز زود سفت میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.