خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

سونوی ۳۰ هفتگی

دیروز رفتم سونوی 30هفتگی رو انجام دادم آسانسور نداشت زانوم بشدت درد میکرد بزور پله ها رو طی کردم اما چون زود رفته بودم خداروشکر خیلی زود اسمم رو صدا زد با همسر رفتیم داخل اتاق دراز کشیدم اقای دکتر گفت همه چیزش کاملا طبیعی و نرماله وزنش هم خداروشکر خوب بود نزدیک دو کیلو بود انگشتای دستش هم مشت کرده بود  بعد از اینکه کارش تمام شد به همسر گفت الآن فیلمش تکرار میشه میتونید با گوشی ازش فیلم و عکس بگیرید ( من که هیچی از فیلم متوجه نشدم فقط یکی دو جا  که فکر کنم دستاش بود )همون موقع با اینکه نوبت دکترم دو روز دیگه بود رفتم پیش دکتر تا جواب رو ببینه وزنم رو گرفت که هفتاد کیلو و نیم شدم گفت برای اطمینان از سلامتیت باز برات تست کبدی مینویسم و این یکی دو هفته برو انجام بده و گفت اگه سزارینی باشی هفته ی اول بهمن زایمانته اما اگه طبیعی باشی آخرای بهمن ماه احتمال زایمان کنی.


دیشب موفق شدم همسر رو بردم تا خرید کنم تقریبا خریدامو انجام دادم برای اتلیه ی لباس و شومیز بارداری خریدم خواستم برای نی نی صندلی غذا بخرم که همسرجان منصرفم کرد گفت نیاز نیست حالا شاید بعدا خودم خریدم.


هنوز با اسم امیررضا کنار نیومدم به همسر گفتم تا سه ماه امیررضا صداش کن اما یه اسم جدید بذاریم دوره ی اسمهای من و تو گذشته هنوز قبول نکرده 

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیه جمعه 22 آذر 1398 ساعت 11:43

عزیزم امیررضا اسم قشنگیه
هنوزم این نوع اسم ها رو زیاد میزارن

سحر چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 13:41 http://delgirams.blogfa.com

سلام عزیزم... بله برش خوردم و بخیه های زیاد و عمیقی داشتم که گفتن به خاطر این بوده که سر دخترم بزرگ بوده.. همون لحظه ای که برش میدن هیچ دردی نداره، بعدش هم اگه استراحت کنی و مواظبت کنی اذیتی نداره ولی من متاسفانه استراحت نداشتم و خیلی اذیت شدم

سلام سحرجان...ممنونم بخاطر توضیحت...بیشتر مواظب خودت باش
بهداشت گفت چون از الان وزن بچه بالاست احتمال زیاد باید حتما سزارین بشی

سحر دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت 14:59 http://delgirams.blogfa.com

سلام
منم که میرفتم سونوگرافی اصلا نمیتونستم نی نی رو تشخیص بدم به جز غربالگری اول که دستهای کوچولوش رو دیدم

سلام گلم ..تا الآن با سونوگرافی ها واضح بود چون مانیتوری روبروی خودمم بود اما این سونوی آخری هیچی متوجه نشدم شاید نوع سونو متفاوت بود.

فرزانه دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت 12:59 http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

خدا رو شکر که همه چی اوکی بوده
پس ماشالله بچه درشتیه ، فکر کنم آخرش باید سزارین کنی خاطره جان . چون اگه درشت باشه طبیعی سختت میشه

فدات
دکترم همین حرفو زد گفت درشت باشه صد در صد سزارینی میشی چون ممکنه بچه گیر کنه و سختت بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.