خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

در هم نوشت

دیروز که پست مربوط به فرش رو منتشر کردم کسی نظری نداد و منم تسلیم خواسته و نظر همسر و بقیه شدم اولین فرش رو سفارش دادن و دیشب تحویل گرفتیم وقتی همسر محترم فرش رو پهن کرد از چشمام خوند که ناراضیم فرش بیش از حد روشنه یعنی فقط سفیدی و کرم و رنگ سبزش پیداست و نگهداری از چنین فرشهایی واقعا سخته همسر خواست دلمو بدست بیاره گفت خاطره بخدا با یه میز تی وی سفید که دوست د اری یا اصلا دیوار کوب میکنم و مبل سبز که گفتی تو خونه ی دوستت دیدی و خوشت اومده ( عکس خونه ی ترانه منطورش بود ) خیلی قشنگ میشه بذار ماشین که خریدیم هر طور شده مبل واست میخرم تا خوشت بیاد فروشنده به همسر گفت این پادری هم از طرف ما به خانمتون  هدیه بدید ان شاالله فرش اتاق بچه تونم بیایید بخرید ...


خدا لعنت کنه باعث و بانی گرونی اجناس رو ....اگه اینقدر گرون نمیکردن منم فرش باب میلم رو برمیداشتم هر جا میرفتیم تا حدودی سلیقه رو بیخیال میشدیم چون نقدشونم گرون بود ...حالا فعلا بیخیال رنگ فرش شدم و دست به دعا هستم که مادرشوهرم وسط قسطها نگه خودتون باقیش رو پرداخت کنید لطفا شما هم دعا کنید


برادر همسر میگه من فقط همین دخترو میخوام و هر روز با خانواده بحث میکنه همسر بهش گفت حق نداری به من زنگ بزنی مخالفم و محاله بیام شوهر عمه اش که صاحبکار همسره و یه جورایی بزرگ فامیل محسوب میشه گفته مخالفه و اونم همراهش نمیره حالا نمیدونم چکار میکنه

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 9 آذر 1398 ساعت 13:46 http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

عزیزم اشکالی نداره . انشالله که به سلامتی و دلخوشی استفاده کنید و پسر کوچولوت کلی روش چهار دست و پا راه بره

ان شاالله...ممنونم عزیزم

ترانه چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 11:19 https://daftare-zendegiye-man.blogsky.com/

عکسا واضح نبود خاطره.میخواستم نتت وصل بشه تو واتس ببینم.مبارکت باشه,اشکال نداره همسرت راست میگه با وسایل خونه ست میشه دیگه.

مبل منو گفتی؟قابلت رو نداره یاد زهرا افتادم در مورد رنگ سبز مبل

ترانه کلا خوده فرشها با عکسها زمین تا آسمون فرق داره البته این فرش بخاطر بیش از حد روشن بودنش به دلم نیست.
آره بخدا تا گفت مبل سبز یاد اون جریان عکسها و نظر زهرا افتادم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.