خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

کدام روش زایمان بهتر است

تو گروه دوستای دبیرستانم همه بهم گفتن طبیعی زایمان کن اگه بیمارستان خصوصی باشی همسرت میتونه کنارت باشه فقط یک نفر گفت سزارین کن ..خاله هام و خواهرشوهرم و جاریم میگن طبیعی بهتره عوارض نداره من از اینکه دکتر یا ماما بخواد برش بزنه و بعد بخیه ها زیاد باشه و گوشت اضافه بیاره متنفرم شاید اگه برای چشمام ضرر نداشته باشه زایمان طبیعی رو انتخاب کنم چون واقعا دوست دارم درد زایمان طبیعی که همه میگن رو خودمم تجربه کنم البته میمونم تا فرزانه زایمان کنه ببینم میگه راضیه یا نه ...دوستم گفت طبیعی زایمان کرد همسرش تو اتاق ورزشها رو باهاش کار میکرد و اون به همسرش فحش میداد تو گفتی بچه میخوام یکی از دوستانم که ماماست گفت من سزارین کردم و از وقتی دوره ی فیزیولوژی رو رفتم بیش از حد پشیمونم چرا طبیعی رو انتخاب نکردم و اگه برای چشمات ضرر نداره حتما طبیعی زایمان کن ....گفتم من وقتی کبدم چرب بود نمیشد کوبیده بخورم فحش میدادم


میرم وبلاگ یاسی ترین رو باز میکنم و پست راجب زایمان طبیعیش رو چند بار میخونم و بازززز تشویق میشم طبیعی رو انتخاب کنم


کاش زودتر هوای شهرمون سرد بشه کولر خاموش کنیم برای بلند شدن از روی زمین اذیت میشم آخه تا حالا یهویی ۶۸ کیلو نشدم تحمل چاقی ندارم البته صبح ساعت هشت که اومدم خونه ی بابام واقعا سردم شده بود باد سردی میوزید.



نظرات 3 + ارسال نظر
mina شنبه 18 آبان 1398 ساعت 21:01

سلام
می خواستم بدونم شما ازاین لباس های مقاوم در برابر امواج الکترومغناطیس استفاده کردی؟ ازشون راضی بودی؟

سلام عزیزم ..نه از هیچ نوع لباسی استفاده نکردم برای سونوی کبد هم لباس خودم تنم بود این لباسی که شما گفتین برای زمانیه که زن باردار بره دندان مزشکی و به عکس دندان نیاز باشه

فرزانه پنج‌شنبه 16 آبان 1398 ساعت 10:09 http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

به نظرم منم خیلی تصمیم خوبی گرفتی که طبیعی زایمان کنی
من که اگر مشکلی پیش نیاد قطعا تصمیمم به طبیعیه و اصلا به سزارین فکر هم نمیکنم
انشالله که زایمان من راحت باشه تا تو هم تشویق بشی

خدا کنه بخاطر چشمام بشه و خودمم از پسش بربیام فقط از برش خوردن میترسم البته روزی چند بار با روغن ماساژ میدم
انشاالله که راحت و بسلامت زایمان کنی

ترانه چهارشنبه 15 آبان 1398 ساعت 20:04 https://daftare-zendegiye-man.blogsky.com/

من نظر نمیدم پس بیشتر گیج میشی

ولی هر روشی که احساس میکنی باهاش راحتی رو انتخاب کن.دوست منم زایمان طبیعی بدون درد(با پمپ نبودا)انجام داد راضی بود ولی خوب من ازسزارینم واسه هر دوبار راضی بودم

اتفاقا به نظر کارشناسیت نیازمندم
نمیدونم کدوم روش باهاش راحتم کاش میشد همونطوری که ساخته شد همونطورم بدنیا میومد بدون درد و خونی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.