خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خب خداروشکر فرش رو کلا تحویل گرفتن سفته و بیعانه هم پس دادن اگه جفت فرشمو پیدا نکردم شاید بفروشمش و یه مدل دیگه بخرم.

روز شنبه نوبت دکتر داشتم با همسر رفتیم و باز منو برای محاسبه هفته های بارداری گیج کرد طبق حساب خودم تو هفته ۲۷ هستم و طبق حساب دکتر جان امروز ۲۶ هفته ام تموم شده و فردا میشم ۲۶ هفته و یک روز ...اینم از هفت ماهگی من


دکتر با همون دستگاهی که داشت نی نی رو به همسرم نشون داد گفت ببین این ستون فقراتشه این پاش و قلب و دنده هاش و اینم باسنش


قبلا گفته بودم همسرجان خوش اخلاقه اما پاش برسه به خیابون غر میزنه بیشتر وقت رو توی ترافیک بودیم و غر زد آخرش دو تا بهش گفتم و بااااز حتی یک دونه از لیست خرید رو انجام ندادم البته تو خیابونا بیشتر دنبال داروها میگشتیم چون خارجی بودن نداشتن آمپول رگام رو گیر نمیاوردیم کلی گشتیم تا پیدا کردیم اما اون آمپولهایی که جلوگیری از زایمان زودرس بود رو پیدا نکردیم دکتر گفت پس استراحت کن.


دکترجان گفتن فقط تو بیمارستان خصوصی عمل میکنن و هزینه اش چهارمیلیون و هشتصد میشه نمیدونم فقط دستمزد خودش اینقدره یا با بیمارستان گفته فعلا همسرجان تو اخمه میگه خب ببره دولتی عمل کنه 


میخوام ازش بپرسم اگه بچه بریچ باشه باز دولتی اجازه سزارین نمیدن....من جرات زایمان طبیعی ندارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزانه سه‌شنبه 14 آبان 1398 ساعت 10:14 http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

چقدر زیاده هزینه ش !
نمی دونی زایمان طبیعی هزینه ش چقدره؟؟

تو شهر ما و بیمارستان خصوصی گفتن سه و نیم میشه.اگه بیمه تکمیلی باشی خوبه بهت پس میدن من بیمه تکمیلی ندارم
خاله ام میگه سزارین عوارض داره طبیعی زایمان کن دو دل شدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.