خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

هدیه ی مادرشوهر

گفته بودم که قراره مادرشوهرم برای هدیه ی گل پسری فرش بخره رفتیم فرش امام رضا و تا عکس فرش رو نشون دادم گفت بله داریم و زود خانمه نشست پشت کامپیوتر و خواست فاکتور ببنده خندم گرفت گفتم حقیقتش چون من و شوهرم فقط موقع خواب میریم خونه زیاد فرش تو ذهنم نیست میشه اول از نزدیک ببینمش  اگه پسند کردیم شما قیمت رو بگو بعد توافق کردیم فاکتور بنویس خندید گفت ببخشید 


فرش همون بود اما نمیدونم چرا حس میکنم فرش من سنگینتر بود فرشم اطمینان بود اما این جدیده فرش پردیسان بود نمیدونم به این دلیله یا نه ...بابام اون موقع فرشم رو دو میلیون یا یک و هفتصد هشتصد خریده بود الان نقدش سه میلیون و هفتصد بود تخفیف نقدی میخورد اما قسطی دو ساله اش با سود ۳۶ درصد پنج میلیون شد مادرشوهرم گفته بود قسطشو میدم اما حس کردم ناراضیه جاری بزرگه گفت خاطره کی قسطشو میده مامان گفته فقط به اندازه ی ۵۰۰ تومان قسط میدم بقیه اش با خودتونه  به شوهرم گفتم کی قسطشو میده گفت مامانم میده اما گفت پیش بقیه نگو بویژه برادر کوچیکم ..حالا نمیدونم مادرشوهرم قسط میده یا وسطش میگه خودتون قسطشو پرداخت کنید توکل میکنم به خدا تا اون پرداخت کنه چون میخواییم به امید خدا بعد از عید وام بگیریم ماشین بخریم .. ان شاءالله امروز فرش رو میارن.


دیشب تقویم رو نگاه میکردم و حساب کردم چند هفته هستم طبق اخرین باری که دکترم حساب کرد امروز ۲۵ هفته و ۶ روزمه یعنی هفته ی اینده که نوبت دکتر دارم برام آمپول رگام مینویسه چون گروه خونی من منفی و شوهرم مثبته ...باید اولِ مهرماه میرفتم بهداشت اما هنوز نرفتم میذارم آمپول رو که گرفتم میرم ..میگم این آمپول رو بهداشت میده یا باید آزاد بخرم؟برای خواهری آزاد گرفتیم رفت بهداشت شهرستان و براش تزریق کردن ...من و دوتا خواهرام گروه خونیمون A- هست برادرام رو نمیدونم...ممنون میشم کسی اطلاعی داره بگه هر چند چون وبلاگمو تغییر دادم و به کسی ادرس ندادم خواننده ی زیادی ندارم.


کل خانواده ی همسرم این هفته رو که تعطیل بود رفتن مسافرت ...دیروز عصر اصفهان بودن و مسیر بعدی تهرانه .

به مامانم میگم همسر حق داشت گفت نمیخوام با جاری بزرگه درارتباط باشی تا کنارش میشینم اینقدر حرف میزنه تا اخرش طرف رو به حرف بیاره و غیبت کسی رو کنن میخوام دیگه کنارش نشینم به بهانه ای ازش فاصله بگیرم چون حس میکنم قبلا آرامشم بیشتر بود که خیلی حرفها رو نمیدونستم .


سرویس گل پسری هم تحویل گرفتیم اما هنوز اتاق رو نچیدم آخه زوده ..دیشب پنجره رو اندازه گرفتم تا خواهری همون پرده ی سفید برفی و کوتوله ها رو بدوزه


سها جان اگه اینجا رو میخونی بگو زنده ای یا به دیدار حق شتافتی  آخه تو تلگرام پیدات نکردم اینستا هم نیستی پس کدوم گوری رفتی عشقم دختر شیرازی جونوم تو کدوم گوری هستی دلوم پی دلته.


روزی چند بار شکمم و پهلوهام و ران رو با روعن بچه و روغن زیتون چرب میکنم از قسمت پهلوم هام و پایین شکمم خط افتاده و داره ترک میخوره تو نت خوندم تا میتونید پوست رو چرب یا مرطوب نگهدارید ...نمیتونم تو حمام بایستم  تا یه کم سر پا باشم  زود پاهام ورم میکنه چهارپایه گذاشتم میشینم ...خونه ی خودم سنگ توالت فرنگی نداشت فعلا یه پلاستیکی خریدیم دیشب دیدم انگار ترک برداشت یه خط افتاده روش به همسر گفتم یعنی اینقدر من سنگین شدم که این صندلی ترک برداشته امروز خودمو وزن میکنم 


بشدت بلند شدن از روی زمین برام عذاب آوره ساعت چهار پنج صبح با لگدهای نی نی بیدار میشم چون سخته بلند بشم آب و کیک و میوه و نان قندی کنارمه و تو تاریکی با نور موبایل چشم بسته میخورم بعدش مصیبتهای دستشویی شروع میشه خدا جونم لطفا کاری کن زودتر استانمون سرد بشه تا بتونم روی تخت توی اتاق خواب بخوابم

نظرات 2 + ارسال نظر
اعظم 46 جمعه 10 آبان 1398 ساعت 19:05

مبارک مبارکه خاطره خانم ان شاء الله به سلامت دنیا بیاد

خاطره جان فعلا باید با خواب خدا حافظی کنی چون بعد دنیا آمدن شب زنده داری آغاز می شه البته اگه شانس بیاری بچه ت ازاین خواب آلودا باشه که تخت تا صبح خوابی
من ازاین شانسانداشتم کل شبانه روز بچه هام فقط سه چهار ساعت خواب بودن
فرش هم مبارک باشه از مادر روژان خبر داری ؟
سلام مارو به سها برسون

ممنونم اعظم جان..ان شاالله وای دلم میخواد حداقل هشت ساعت کامل بخوابم
نه والا خبری ندارم
سلامت باشی بزرگیتو میرسونم

ترانه دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت 14:41 https://daftare-zendegiye-man.blogsky.com/

فرشتون مبارک.ایشالا که وام هم جور بشه و یه ماشین خوشگل بخری.

سها زنده است واتس آپ داره,فقط افتخار نمیده کامنت بذاره نفله.

دختر شیرازی از اون بدتر,ولی عذرش موجه بود.طفلی بستری بود چند روز.واتس پیغام بده جفتشون زنده میشن جواب میدن.

ای جان که تپلی شدی.ماشالله بهت.ایشالا به سلامتی زایمان کنی و به یاری پروردگار اون اصافه وزن همونجور واست بمونه و قلقلی باشی

ممنونم عزیزم ان شاالله
سها تو اینستا پیام داد ...به دخی شیرازی تنبل تو تلگرام پیام دادم تا دیروز عصر نخونده بود دخی شیرازی واتساپ داره مس چرا برای من نشون نمیده
دیشب خودمو وزن کردم نزدیک هفتاد بودم گمونم ترازو خرابه سگ تو روحت با دعا کردنترژیم رو بعدا ادامه میدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.