خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

همسرِ حساسِ من

 وقتی میریم خونه مادرشوهرم ( البته از اول بارداریم تا الآن فقط سه بار رفتم چون همش استراحت بودم یا مادرشوهرم خونه نبود) اگه بخوام دراز بکشم و بالشی توی پذیرایی باشه همسرم خیلی راحت و بلند میگه خاطره صبر کن برات بالش بیارم این بالش فلانیه ( برادر کوچیکشو میگه ) نمیخوام ازش استفاده کنی یا مثلا مادر شوهرم ماه قبل دو شب تنها بود میرفتیم پیشش میخوابیدیم چون فقط خخودش و پسر کوچیکش هستن رختخوابارو تو اتاق جمع نمیکنه فقط مرتبشون میکنه موقع خواب خواستم دراز بکشم گفت خاطره بیا این سمتم بخواب آخه اون سمتم تشک فلانیه بدم میاد روش بخوابی 


کلا متوجه شدم حساسه و تا حالا هم نذاشته تنهایی برم خونشون مگر اینکه قرار باشه شام یا ناهار بریم پیش مادرشوهرم و اون لحظه تنها باشه کارم نداره برم آخه برادر شوهرم متاسفانه شعور نداره لباس درست بپوشه یا درست بشینه درست صحبت کنه مثلا پارسال تو مسافرت با کارت شناسایی مادرشوهرم یه اتاق بزرگ گرفتیم موقع خواب واقعا بد لباس میپوشید یا مثلا من و شوهرم کنار هم خواب بودیم با صدای بلند گفت فلانی حواست باشه دارم نگاهت میکنم ببینم چکار میکنی خیلی از حرفش بدم اومد چندش اور بود شوهرمم بهش گفت خفه شو شعور داشته باش هر چیزی تو ذهن کثیفته به زبون نیاری 


یا مثلا یک شب قبل از ازدواجمون کلیدخونه دست شوهرم بوده من بیرون بودم قرار بود برای نصب یخچال بیان وقتی نصاب اومد برادرشوهرم و پسرعموش هم که از شهرستان اومده بود همراهش رفتن وقتی نصاب رفت برادر شوهرم به پسر عموش گفت فلانی این اتاق خوابشونه اینم تخت خوابشونه و روی تخت دراز کشید پسر عموشم نشست روی تخت شوهرم عصبانی شد جلو پسرعموش چیزی نگفت اما بعد قیامت بپا کرد گفت تو شعورنداری یه نامحرم میبری اتاق برادرتو نشون بدی تو با اجازه ی کی روی تخت من دراز کشیدی و دیگه تو خونه راهش نداد 


همسر جان خدارو هزار بار شکر بددل و شکاک نیست اما بیش از حد روی چنین مسایلی حساسه

نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت 15:32 https://daftare-zendegiye-man.blogsky.com/

وایی یعنی همسرت نگه تو دلت میاد رو بالش اون بخوابی؟؟؟حالا تشکشون که بماند!
من اصلا نمیتونم به پتو بالش و تشک مردها دست بزنم.نمیدونم چرا بد دلم رو این موضوع.آخه اصلا بهداشت رو رعایت نمیکنن.اه یاد کله ی چرب و چیلی و پر از واکس و ژل و روغن برادرشوهرام افتادم

در شعور منفی برادرشوهرت شکی نیست.بیتربیت پررو

خب چندتا بالش یا رختخواب هست همه هم یه شکل من از کجا بدونم کدومش مال اونه صد درصد من بددلم اگه دستم به بالشش خورد اول باید برم دستهامو بشورم

ولی واقعا اصلاااا بهداشت رعایت نمیکنه بیچاره اون دختره که جواب مثبت داد بهش میومد تر و تمیز باشه
ترانه من اگه به دختخواب کسی جز رختخواب شوهرم یا خانواده ام دست بزنم منفی ترین حالت ممکن به ذهنم خطور میکنه که اولیش ساعات سکسشه

فرزانه سه‌شنبه 16 مهر 1398 ساعت 10:55 http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

اتفاقا این اخلاق شوهرت خیلی خوبه خاطره جان
خدا رو شکر که حواسش هست و انقدر روت حساسه . این نشونه ی شعورشه
عشقتون همیشگی

فدات عزیزدلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.