خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

استراحت مطلق آدم رو تنبل میکنه بازم مثل اوایل بارداریم بیشتر روز رو میخوابم البته شبها تا نیمه شب از درد بیدارم ولی خداروشکر کمردردم بهتر شده و با مصرف داروی جدید دیگه شکمم سفت نیست و همیشه نرمه اما اینبار درست زیر سینه و سمت راستم درد میگیره کم کم اون قدر زیاد میشه که به سمت چپ بالای شکمم نفوذ میکنه و در آخر پشت کتف بین شانه هام درد میگیره و حداقل هشت تا ده ساعت با این درد مجبورم کنار بیام 


توی نت سرچ کردم و اینا علایم سنگ صفرا و کبد چربه متاسفانه دستگاه فیبرو اسکن بیمارستان هنوز تعمیر نشده مجبورم با درد بسازم تا ببینم کی دستگاه تعمیر میشه و سونو رو انجام بدم و جواب رو ببرم پیش دکتر ببینم چی میگه . .. در کل کشور فقط سه شهر این دستگاه رو دارن که تهران اهواز و شیراز هستن 

پسر کوچولوی مامان خیلی خیلی آروم حرکت میکنه هنوز بطور واضح تکوناش رو حس نکردم اما یهو حس میکنم یه ماهی تو شکمم حرکت کرد 


من از اسم بنیامین خوشم میاد گفتم شاید بچه ام بره خارج خب بهش میگن بِنی... همسر گفت وقتی دکتر گفته برای بارداری مشکل داریم نذر امام رضا  کردم باردار بشی بچه پسر باشه اسمی که انتخاب میکنیم رضا داشته باشه خلاصه دیگه دیدم همسر نذر کرده گفتم باشه کلی اسم برام ردیف کرد در آخر امیررضا رو خوشم اومد بهم گفت خاطره میتونیم شناسنامه ای امیررضا باشه و بنیامین صداش کنیم گفتم نه نمیخوام چند اسمی باشه .


نظرات 1 + ارسال نظر
فرزانه یکشنبه 31 شهریور 1398 ساعت 08:37 http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

برای پست قبل کامنت گذاشتم ولی انگار نرسیده
خیلی مواظب خودت باش خاطره جان
انشالله که نی نیت به سلامتی به دنیا بیاد عزیزم
در مورد اسم من شنیدم کشورهایی مثل المان و اتریش با اسم بنیامین خیلی بدند چون یهودی ها میذارن البته اونا میگن بنجامین
امیررضا هم اسم قشنگیه. مبارکش باشه

عزیزم کامنتت تو پست قبل نرسید... ممنونم عزیزم ان شاالله گل دختر تو هم بسلامت بدنیا بیاد ...پس یه اسم دیگه باید انتخاب کنم البته به احتمال نود و نه درصد اسم انتخابی همسر رو میذاریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.