خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خراب شدن تبلت

شارژر تبلتم خراب شده بزور شارژ میکرد اما از چهارشنبه شب وقتی دیدم هر کار میکنم شارژ نمیشه حالا نمیدونم از شارژره یا تبلتم خراب شده 

همه ی برنامه ها روی تبلتم نصب شده واتساپ تلگرام و اینستاگرام ....از همه مهمتر تمام عکس و فیلمهای نانزدی عقد و عروسیم و فیلمهای پادشاهمون که همون نوه ی عزیزمونه همه توی تبلتم بودن و ناراحتم نمیدونم چکار کنم


منتظرم برادرم از سرکار بیاد با شارژرش امتحان کنم ببینم مشکلش چیه .


از بیکاری نمیدونم چکار کنم میرم دستگاه بابلیس رو از کمدم در میارم و جلوی موهام رو فر میکنم همسرم میگه به به خاطره خانم میبینم که خداروشکر حالت بهتر شده مو فر میکنی حالا بره شدی ژل مو نزدم صبح که بیدار شدم موهام تو هوا بودن عصر هم میخوام کل موهامو فر کنم خوشگلتر بشم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.