خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

در هم نوشت

اصلا راجب سنگ صفرا و کبد چرب توی نت تحقیقی نکردم حوصله هم ندارم روزگار یادم داده صبوری کنم تا ببینم دکترها چی میگن


برای گذروندن ساعتها جدول حل میکنم تا خسته بشم بعد میخوابم تی وی هم که نگاه میکنم فقط چشمم به صفحه اش دوخته شده و فکرم جای دیگه ست بغض سنگینی راه گلومو بسته حوصله ی حرف زدن با کسی هم ندارم 


خیلی گشنمه اما واقعا نمیدونم چی بخورم در آخر چند تا انجیر سیاه میارم و با نان میخورم و دراز میکشم تا شاید بتونم بخوابم کم کم چشمام سنگین میشه میخوابم و با صدای پسرخواهرم بیدار میشم که با شیرین زبونی میگه آله (خاله ) مالِ تو ؟ نگاهش میکنم میبینم کیف پولم تو دستشه میگم بله خاله جون برو بده مامانت تا برش داره و بیا پیشم بخواب .....میره کیف پول رو میده مامانش و میاد بوسم میکنه میگه نی نی نی نی بوسش میکنم میگم بیا بخواب اما خداشاهده نه خودش خوابید و نه اجازه داد بقیه بخوابن..


با همسرم قهرم از صبح بهش زنگ نزدم اون زنگ زد حالمو پرسید اما من همچنان قهرم 


لباسهام تنگ شده پارچه تابستانه ی خنک دارم اگر تونستم شب الگو میکشم تا خواهری واسم بدوزه اگرم نتونستم میدم خیاط و خودمو راحت میکنم



نظرات 1 + ارسال نظر
فرزانه چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت 11:44 http://khaterateroozane4579.blogfa.com

انشالله که هیچی نیست . این دکترها گاهی الکی آدم را میترسونن
خواهرم تعریف میکردم 3 سال پیش میره دکتر زنان بهش میگن سرطان رحم داری و سریع باید بستری بشی تا رحمت را دربیاریم. خواهرم گفت پیش 4 ، 5 تا دکتر زنان رفتم همشون همین را گفتند ! خواهرمم طفلی قصد بچه دار شدن داشت و دکترها هم حسابی ترسونده بودنش. روز یکه میره مرخصی بگیره تا بره واسه عمل و رحم را در بیارن یه همکاراش میگه صبر کن ، یه ادرس بهت میدم یه نوبت هم پیش این دکتر برو. خواهرم وقتی میره پیش این دکتر بهش میگه کی بهت گفته سرطان رحم داری؟ این فقط زخم سرویکسه و با یه فریز کردن خواهرم را خوب خوب میکنه !!
یعنی اگه خواهرم به حرف اون دکترا گوش کرده بود الان الکی رحمش را در آورده بودند و دیگه الان بچه دومش را هم نداشت

ان شاالله....تو وبلاگت خوندم این جریانی که تعریف کردی ..
واقعا بعضی از دکترها فقط بخاطر اسم و رسم دکتری و پولش کار میکنن و احساس مسولیت نمیکنن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.