خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

پاس دادن به دکترهای مختلف

تقریبا یک ماهه در هفته دو  سه بار آزمایش خون میدم آخرین بار دیروز آزمایش دادم و بهم گفت کمی کم خون شدی گفتم از بس آزمایش دادم دکتر زنان گفت باید بری پیش دکتر گوارش و اونم تا سونوها و آزمایشات قبلی رو دید گفت اینارو قبول ندارم برو آزمایش و چکاپ کلی بده دیگه دیروز حس کردم دارم بیهوش میشم نشستم رو صندلی و به همسرم گفتم گرمم شده آب بهم بده اونم ناراحت شد گفت بخدا چیزیت نیست الکی نرو دکتر فقط غذای کم چرب بخور و رعایت کن از روز یکشنبه غذای من فقط ماست و خیار و گوجه بود دیگه دیشب حس کردم اصلا انرژی ندارم سه بشقاب برنج ( به قول سها پلو)  با کتلت خوردم 


بالای شکمم خیلی درد داره گاهی اوقات عادیم گاهی اوقات دردش زیاده دو روز گذشته زیر شکمم هم درد میکرد 


قبلا دستمو روی شکمم میذاشتم چیزی مثل ماهی لیز میخورد اما الان یک هفته ست چنین چیزی رو حس نمیکنم مجبورم تا شنبه تحمل کنم تا بیمارستان برم و بگم قلبش رو برام چک کنن

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 12:13 http://khaterateroozane4579.blogfa.com

راستی خاطره جان توی سیزده هفته محاله حس کنی حرکت بچه را.
تازه از هفته 18 ممکنه حس کنی
من خودم توی هفته 17 فقط یه چیزی در حد نبض زدن اونم فقط دو سه باری حس کردم . اونم به این خاطره که من اصلا شکم نداشتم و چربیم مینیمم بود و شکمم اصلا چربی نداشت تونستم زود حس کنم وگرنه اکثرا هفته 20 به بعد تازه حس میکنن

والا من قشنگ حس میکردم حتی اوایل تا دو هفته ی قبل حس میکردم تو شکمم مثل زلزله و رانش زمینه یعنی یهویی انگار زیر شکمم خالی میشد و قلقلکم میومد
حاا خدا کنه تا هفته ۱۷ یا ۱۸ منم حس کنم چون استرس دارم شکم من زود بزرگ شده خیلیا بهم گفتن البته فکر کنم چون خیلی غذا میخوردم الان که رژیمم لاغر شدم

فرزانه شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 11:56 http://khaterateroozane4579.blogfa.com

عزیزم خیلی مواظب خودت باش. انشالله که مشکل خاصی نباشه و بقیه دوران بارداریت را با سلامتی کامل طی کنی و نی نی نازت را بغل کنی

ان شاالله ممنونم گلم

دریا چهارشنبه 16 مرداد 1398 ساعت 23:56

ان شائ الله به خوبی همه چی تمام میشه نی نی هم صحیح و سالم به دنیا میاد

ان شاالله .... به خدا توکل کردم
ممنونم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.