خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

بارداری

تو نی نی سایت خونده بودم داروهای نازایی توی بی بی چک اثر داره و کلا ناامید شدم سه تا بی بی چک هر روز جلوم بود و دو خط پررنگ رو نشون میدادن تا هجدهم خرداد به شدت کمر درد گرفتم حس میکردم دارم فلج میشم نفسم میگرفت حالت تهوع از درد گرفتم 

رفتم مرکز شهر آزمایشگاه معتبری بود اونجا آزمایش دادم گفت حالا خودت میخواستی گفتم چی خندید گفت بچه گفتم بله گفت پس مبارکه بارداری بلند شدم رفتم جلوتر گریه ام گرفته بود گفتم دکترها گفتن محاله بشی گفت خدا خواسته دکتر رو ول کن 

عصر جواب آزمایش رو دادم به دکترم گفت این چیه گفتم باردارم تا دید جیغ کشید جلو دهنش رو گرفت گفت مبارکه باورم نمیشه  از علایمم بهش گفتم گفت ممکنه علایم سقط یا درد لگنی باشه پس بهتره کار نکنی استراحت کنی و دارو استفاده کنی


سونوی بررسی قلب رو دادم صدای قلب کوچولوش رو ضبط کردم و گوش میدم ان شاالله سالم بدنیا بیاد و دلم شاد و روشن بشه  دکتر گفت جفت پایینه و استراحت کن از هجدهم خرداد تا الآن استراحتم همش دراز کشیده ام و فقط موقع غذا میشینم .


برای سلامتی نی نی ام دعا کنید لطفا

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدی اردبیل جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 14:28

سلامممم خیلی خیلی خوشحال شدم تا خوندم بارداری انشالا صحیح وسالم به دنیا میاد نترس خدا بزرگه تو هم مثل من صاحب یه نی نی خوشکل وناز سالم میشی.با عرض معذرت یه بار دیگه ادرس ایمیلتو برام بزارف

سلام رفیق
ان شاالله توکل به خدا

نازلی دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 14:31

عزیز دلم
با وجودی که میدونستم اما بازم با خوندن پستت هیجان داشتم
مطمئن باش چشم به هم بزنی این ماهها گذشته و مگر میشه خدایی که معجزه کرد برات معجزه خودش نگه نداره ؟

فدای تو دوست مهربونم
توکل به خدا کردم هر چی خودش صلاح بدونه همون میشه و یاد گرفتم دیگه به خدا و معجزه اش شک نکنم

دریا شنبه 22 تیر 1398 ساعت 23:02

مبارکه
ان شائ الله سالم به دنیا میاد

ممنونم عزیزدلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.