خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

از همه جا نوشت

این روزها سرماخوردم طوری شدم حتی حوصله ی خودمم ندارم میرم مغازه تا حقوقی که میگیرم حلال باشه چون تمام بدنم درد میکنه میشینم یه گوشه و زیاد کار نمیکنم خانمهایی که میان خرید میکنن همونجا میمونن و حرفهای دلشون رو میگن تا سبک بشن و برن سراغ کارهای خونه و زندگیشون.

یکیشون میگه همسرم زنش رو طلاق داد دو تا بچه داره بعد از چند سال اومد خواستگاریم قبول کردم اما الان پشیمونم میگه برای بچه هاش مادری میکنم اما همسر سابقش هر روز میاد جلوی در داد میزنه باید بچه هامو بدین خب بیاد ببره مگه من میگم نه اما پدرشون قبول نمیکنه 


یکیشون میگه یه دختر کوچیک دارم شوهرم تو شرکت نفت کار میکنه اما معتاده و هرکاری میکنم ترک نمیکنه

یکیشون میگه با خانواده ی شوهرم زندگی میکنیم اجازه ی حرف زدن ندارم  خانواده ام پرجمعیت هستن نمیتونن برای پسرم سیسمونی بخرن خانواده ی شوهرمم هیچی نمیخرن میگن زوده خب منم شور و شوق دارم دلم میخواد لباسای بچه مو نگاه کنم و کیف کنم 

همینطور یکی یکی میان  خرید میکنن و حرف میزنن و میرن منم در حال سرفه و عطسه و آبریزش بینی هستم فقط گوش میدم البته حرفاشون که تمام شد نوبت خودم میشه میگن خاطره باردار نیستی ؟ میگم نه میگن بابا اشتباه نکن یه بچه بیار بعدش دیگه نیار نازایی زیاد شده میگم هنوز بهش فکر نکردم میگه مگه فکر کردن داره بهم غر میزنن بعدش میگن امان از دست شما عروسهای جدید

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدی اردبیل یکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت 05:11

سلام خسته نباشی چند وقت بود نبودم دلم برا خودتو وبلاگت تنگ شده بود اومدم یه سلام وعرض ادب کنم وبرم.راستی گفته بودی بچت شدنی بهم عکس بفرستی از کجا بفرستم؟

محمدی اردبیل شنبه 13 بهمن 1397 ساعت 22:41

سلام خسته نباشی چند وقت بود نبودم دلم برا خودتو وبلاگت تنگ شده بود اومدم یه سلام وعرض ادب کنم وبرم.راستی گفته بودی بچت شدنی بهم عکس بفرستی از کجا بفرستم؟

سلام خوبی مبارک باشه ان شاالله زیر سایه ی پدر و مادرش بزرگ بشه ..توی جیمیل بفرست جیمیلم اینه khatereh.m66@gmail.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.