خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

انسان بودن

           خطاب به عاشقان اینک 

انسان بودن نشانه ی شخصیت و فرهنگ هر کسی هست تو رو خدا حتی شده در ظاهر انسان باشید یه هم نوع یه هم جنس میاد میگه پدرم که همه کسم میشه سرطان داره بعد تویی که ادعای انسان بودنت گوش فلک رو کر کرده میایی حرفِ مفتِ اضافه میزنی ؟ آخه تا کجا و تا چه سالی میخواییم بیشعوری رو رواج بدیم؟ نمیتونی خفه بشی و کامنت ندی لطفا وبلاگ نازلی نرو لطفا وبلاگهایی که خواننده و کامنترهای با شعور و باشخصیت دارن نرو اگر میری حداقل وقت بذار پست رو بخون بعد تایپ کن بفهم حالِ دلِ اون خواننده الان داغونه بفهم هیچ چیزی جز سلامتی عزیزشون نمیتونه آرومشون کنه لطفا بفهم نفهم .....

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 19:22

شطینت کردم برای چی
دو پهلو عدم حذف اینک یعنی تایید عاشقانش...
گفتی اصلا نمیتونه عاشقان اینک طرفدار اینک باشه باز نوشتی بعید نیس تابلو هستن این دوپهلوس اینک ابدا عاشقانش تکذیب نکرد اما دیگران ده بار گفتن این دو پهلوست....
کامنت اخیر اینک نازلیو به خود ربط داد لحن دوستانه عاشقانش یه شکل دیگه اینک اینجوری ..می خوان نازلی به خودشون ربط بدن....
اینک نگران نازلی بود قبلا میبایست وبلاگ عاشقان اینک تکذیب میکرد وبلاگ عاشقان به دو نفر که یکیش نازلی بود حمله و فتنه افکنی میکرد...
وبلاگ اینک میخونم با خطیبی خصوصی پیام میزارن خطیبی اشاره وار گفت به حتم با عاشقانش خصوصی رابطه مجازی دارن ....
شخصیت و نوشته ها اینک مرموزانه س.....
مشکوکم یک کامنت به نام عاشقان اینک در وبلاگش نیس لابد خودش بوده پلیس اینک نمیباشم ...خواننده وبلاگتم این پست دیدم نظرم نوشتم منظورم با عاشقان اینک و خود اینک یکدست رفتار کنین نه دوپهلو یکی سیاه یکی پاک ....
ببخش کامنت بیخودی گذاشتم مگه فضولم نه ته پیازم نه سر پیاز دوستدارم نازلیم ناخواسته دوپهلو رفتار کردن سادگیه.

لیلا جمعه 26 مرداد 1397 ساعت 14:36

خاطره از کجا اطمینان دارین عاشقان اینک خود اینک نیس؟
لحن کامنت اینک عمدا خیلی دوستانه بود...
رفتارهای دوپهلو دوست گرامیتون موجب رفتار عاشقان اینک شد.......
یا با اینک دوستید یا نه وقتی برای اینک احترام قائلین برای عاشقانش نباید دو پهلو عمل کنین شاید عاشقان اینک خود اینک باشه ....
کامنت اینک با باز بودن کامنتدونی اشتراک گذاشته شد ولی نازلی با رفتار عاشق اینک حذفش نکرد چه اعتمادی به اینک است ! این اعتماد ناشی از دوستی خارج از وبلاگ نیس ؟...
سر وبلاگ عاشقان اینک مواضع نازلی و دوستانش روشن نبود به همین علت عاشقان اینک و اینک مرموزانه ادامه می دن از ساده لوحی دیگران نهایت بهره میبرن .....
کامنتدونی اینک باز شد در این مدت یک کامنت از عاشقان اینک دیده نشد به نظر معنادار نیس ؟... اینک نباید از عاشقانش جدا بدونیم این جدا دانستنها نشانه دوستی و اعتماد به اینک است ...
نیت دخالت نداشتم نازلی دوست دارم برای خودش گفتم نازلی مهربان و ساده س ....

اتفاقا خیلی موضعش مشخص بود .نازلی قبلا خیلی رک در مورد اینک و ارتباط نداشتن گفت و در مورد عاشقان اینکم با لحن تند و تیز پست گذاشت .ده بارم گفت وارد بازیشون نمیشه .خبرم دارم که هیچ کامنت عاشقان اینک تا امروز تایید نکرده . پس دوپهلو دوپهلو که میگی اصلا درست نیست
اون پست کامنتاش تاییدی نبود اینکم حرف بدی نزده ارزوی دعای خیر کرده چرا باید حذفش کنه ؟ همین که نازلی رک درمورد اینک حرف زده قبلا و گفته ابدا طرز فکرش نمیفهمه و دوسن نداره و نه کامنتی وبلاگش میذاره نه به فحش میکشدش خودش همه چی نشون میده . شما با دوپهلو دو پهلو خوندن دارین شیطنت میکنین
انتظار دارین فحشش بده ؟ کاری به کارش نداره نه دوستشه نه خوشش میاد نه دشمنشه
خودشم قبلا ده بار گفت که عاشقان اینک اصلا نمیتونه طرفدار اینک باشه و پشت وبلاگ عاشقی وجود نداره و همه هم میدونن که عاشق اینک بعد باز شدن کامنت وبلاگش اونجا پیداش نیس
همه اینا شیطنته . عاشقان اینک خود اینکه یا نه خبر ندارم
کسی هم مطمین نیست اما معلومه عاشق اصلا طرفدار اینک نیست فقط فتنه گره و میخود این وسط هی اینک ربط بده به نازلی و بقیه . ما چندساله نازلی می شناسیم و مطمئنیم با اینک رابطه نداره حتما از شما بهتر میدونیم که میگیم . پس لطفا شما هم شیطنت نکن
اگر فکر میکنی اینک خود عاشقانه حتما هس و اصلا هم بعید نیست چون خیلی تابلو هستن
اینو نگفتم از نازلی دفاع کنم . چون کاملا در جریانم میگم

عاشقان اینک پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 19:47

رفتارم نادرست بود درست میگین
حرف مفت اضافه نزدم
به نازلی گوشزد کردم معرفت و همدلی اینک خانوم را با چشمانش ببینن
رفقا سابق نازلی چه کردن؟ هیچی
شما نمی تونین کامنت اینک خانوم نادیده بگیرین
تایید دوستی همدلی با اینک خانوم فحش نیس
همدلیها آروم کننده س اینک خانوم هدفش همین بود
منم دعوت به دوستی کردم
روی بیشعوری دیگران مانور ندین ادعای باشعوریتون گوش فلک کر کرده.
چندبار عذرخواهی کردم مجددا عذر می خوام دیگه چه چیز بگویم .

باید بفهمی کی و کجا گوشزد کنی کی هستی که دعوت به دوستی با اینک کنی مگه توی جنگ بسر میبریم که دعوت کنی .....و بلاگ من نیا اصلا نمیخوام حرف اینک یا کامنترهای اینک بیان وبلاگ من چون دنیای من و اینک خیلی متفاوته و بهشم احترام میذارم وبلاگش نمیرم اگرم برم خاموشم و هیچ حرفی نمیزنم اما لطفا تو یکی هرگز وبلاگ من نیا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.