خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

دعا یادتون نره

تو رو خدا برای پدرِ بهترین دوستم دعا کنید از دیشب که فهمیدم تا خوده صبح بیدار بودم و استرس بدی داشتم همش تو فکر نازلی بودم انشاالله خدا بهش کمک کنه و حالش خوب بشه تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیافته.

نازلی جان عزیزم خواهرم رفیقم همدمم توکلت به خدا باشه میدونم الآن میگی خیلی صداش کردم درِ خونه اش رو برام باز نکرد میدونم شاید ناامید باشی اما غیر از توکل راهی نیست تو خودت نریز بیا حرف بزن درد و دل کن به یکی از برادرت بگو مگه تو چقدر تحمل داری که تنهایی بخوایی تحمل کنی.

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان جمعه 26 مرداد 1397 ساعت 20:01

خانم خاطره نازلی شیرازیه ؟از کامنت الی حس کردم اهل شیراز است
به امید خدا همه بیماران شفا بگیرن

نه گلم

محمدی اردبیل سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 11:17

انشالا به امید خدا هیچ اتفاقی نمیافته.وآرزوی سلامتی براش میکنم واز خدا میخوام که همیشه سایه پدر مادرش بالا سرش باشه وعمری طولانی بهشون بده

انشالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.