خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خواستن توانستن است

سخت مشغول تمرین رانندگی هستم اما نمیدونم چرا میترسم شش جلسه رفتم یه روز کارم خوبه یه روز افتضاحه   امروز با ماشین بابام تمرین کردم نمیگم عالی بودم اما خوب بود و لحظه ی آخر خواستم دور زدن دوفرمونه تمرین کنم عقب عقب که رفتم سپر ماشین رو کوبوندم  بابام چیزی نگفت اما گفت دیگه نمیذارم تنها بری ...نیم ساعت بیشتر داشتم دور زدن دوفرمونه تمرین میکردم اما نمیدونم چرا خراب کردم 

با خواهرم تصمیم گرفتیم خونه رو بفروشیم یه خونه ی ویلایی بزرگ بخریم ...خونه رو فروختیم دنبال وام هستیم یه خونه سه خوابه با دوتا مغازه پیش فروش پیدا کردیم فعلا مقداری پول بهش دادیم قرارداد هم بستیم مابقی پول رو تا وام بگیریم پرداخت میکنیم امیدوارم موفق بشیم .


نظرات 1 + ارسال نظر
اعظم46 یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 00:20

سلام مبارک باشه

سلام ممنونم عزیزم.
ماندگار جان پیام خصوصیت رو دریافت کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.