خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

چهارشنبه های سفید

همیشه از هر حرف و بحث سیاسی فراری بودم و هستم ..مشکلی با پیج چهارشنبه های سفید ندارم تازه با بعضی حرفهاشم موافقم اما خیلی خیلی عکسنوشته ی زیر به دلم نشست نه بخاطر کشورم یا هر چیز دیگه ای فقط و فقط بخاطر شهید حججی و خانواده اش ....

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره شنبه 15 مهر 1396 ساعت 00:56

اون عکسی که گذاشتین با این که میگین از خدامه حجاب برداشته بشه!!!!!
اون خانم ارباب نداره .حرف هاش ،حرف دل وخواسته خیلی هاست .

عزیزم تو پستمم گفتم فقط بخاطر شهید حججی این عکسنوشته رو دوست دارم ...حجاب من کاملا معمولیه با بود و نبود حجاب مشکلی ندارم چون از مانتو خریدن خسته شدم بیشتر قاعده و قانونهای ایران رو قبول ندارم اما واقعا هم بدم میاد مسیح علی نژاد یا انثال اون ارزش کشور رو با بعضی حرفاشون پایین بیارن.

ستاره جمعه 14 مهر 1396 ساعت 02:18

چقدر حرفات عجیبه تناقض داره !!!!!

کدومش؟

ماه بانو سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 16:55

اما من از این خانم و حرکاتش بیزارم. برای رسیدن به آزادی حجاب نیازی به توهین به جبهه ی مخالف نیست که این خانم و طرفداراش هر تهمتی میخوان به قشر مذهبی میزنه. عکس هم بسیار زیبا بود. شهید حججی از لحظه ی اسارت تا لحظه خاکسپاری انگار هر چیزیش یه پیام داشت حتی همین چهارشنبه ی مشکی که خیلی ها به احترامش شال سفید سرشون نکردند.

خودمم از بعضی پستهاش بدم میاد اما از خدامه حجاب برداشته بشه والا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.