خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

....

تبلتم پر از عکس و فیلمه همینطور که دارم توی کامپیوتر کپی و بعد دلیت میکنم به یاسی ترین پیام میدم که توی فلان فیلم آلما اینقدر از بچه پرسیدی اینا مال کیه عصبانیش کردی با دیدن فیلمهای آلما کلی خندیدم و صدالبته چون کنارم نبود تا ببوسمش و گازش بگیرم به پدر و مادرش فحش میدم دیگه یاسی ترین به فحشهای من عادت کرده ..یاسی مدیونی اینجارو خوندی گازش نگیری بعدم مااااااااااچش کن..


نمیدونم چرا کمدم اینقدر نامرتب میشه توی هفته گذشته سه بار همه چی رو ریختم بیرون اما هر سه با ر پشیمون شدم و حوصله نداشتم.


این آویز کیف رو توی پیجی دیدم توی شهرمون هر کجا رفتم نداشتن و در آخر به پیج زیر سفارش دادم زیاد محکم نیست اما در کل خوبه ..

نظرات 1 + ارسال نظر
نازلی شنبه 31 تیر 1396 ساعت 15:48

معمولا خریدهای اینترنتی با تصویرشون فرق داره
اما چیز کاربردی هست
جالبه
اگر راضی بودی منم بگیرم

اره درسته...
اگر بخوایی خیلی مقاوم باشه باید بدی خیاط برات بدوزه من ازش راضیم واقعا کمدم مرتب شده اگه شد شب عکس میگیرم و میذارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.