خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

ماه رمضان

از  این حرف حسین پناهی خیلی خوشم میاد خدا رحمتش کنه .....


جلوی گرسنه های بیچاره در طول سال هر چقدر غذا بخوریم  مشکلی ندارد اما جلوی آن روزه دارانی که خودشان خواسته اند غذا نخورند نباید چیزی بخوریم !!!


ما ظاهرا مسلمان هستیم اما در عمل اصلا مسلمان نیستیم ....روزه نمیگیرم اما محاله روزه خواری کنم  دلیلش هم فقط به خودم مربوطه و اصلا حوصله نصیحت ندارم که بیا روزه بگیر خدا تو قرآن گفته و از این صحبتها....خدا توی قرآن حرفهای زیادی گفته چرا به اونا نباید عمل بشه .


این روزها خیلی سرم شلوغه هم تو مغازه کار میکنم هم گردگیری و نظافت خونه با منه و هم دارم برای خواهرم تزیینات کریستالی درست میکنم اگه حوصله داشتم بعدا عکسشون رو میذارم توی وبلاگم تا ببینید 



نظرات 4 + ارسال نظر
ماندگار دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 00:49 http://mandegarnail.mihanblog.com

چه خوووووب .
سوپرمارکت محشره . خوبی اولش اینه که هرچی دلت بخواد بخوری در چشم برهم زدنی مهیاست . به به . بستنی همه مدل . کاکائو . چیپس و‌ماست موسیر . پفک . ..... به به .
مبارکتون باشه . امیدوارم فروشگاه هایپرتون رو باز کنید .

اره همه چی جلو دستمه با بچه های وبلاگستان گروه تلگرام داریم بهم میگن موریانه ..از بس توی مغازه میخورم:خندهکاکایو نمیخورم چیپس و پفک و ماست موسیر نمیخورم فقط کلوچه نادری ..پتی پور...بیسکوییت نان روغنی بستنی فقط کیم یا توت فرنگی

ماندگار پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 23:55 http://mandegarnail.mihanblog.com

چه پست بامعرفتی بود پست قبلیت .
لذت بردم ‌ . مرسی
غذای تو این عکسه چیه ؟ خیلی دلم خواست . مثل قیمه امام حسینه ‌ . ما سالهاست نذری نمیگیریم. به همون دلیلی که نوشتی . غیرتمون اجازه نمیده جزو شکم سیران شکمچران نذری خور باشیم . ( الان یه عده میان ترورم میکنن) .
راستی مغازه قضیه اش چیه ؟ از کی میری؟ برا چی میری؟ مغازه ی چی فروشیه؟ خودت کارفرمایی یا کارمندشونی؟ انشالله توان و نیرو بیشتری برای کار داشته باشی . کار عبادت است نه طرح رمضانیه از اذان تا اذان خواب .

فدای تو بیتای مهربونم
راستش من شهرستان بودم نذری میخوردم اما اینجا مرکز استان دلم نمیگیره ...
سوپرمارکت زدیم بیتاجان...کمک بابام هستم ...ممنونم همچنین تو گلی

ترانه یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 13:48 tp://

اونکه منم زیاد گردنمه.منظورم اینه سعی کنیم تو انسان بودن روزه باشیم.

باشهههه

دوست عزیز کامنت خصوصیت رو خوندم اتفاقا منم همیشه یاد اون وقتها میافتم ...منم برای تو آرزوی خوشبختی میکنم امیدوارم هر چی زودتر طعم خوشبختی رو با تمام وجودت بچشی ( این دو سه خط در جواب کامنت کسی ست که برام کامنت خصوصی گذاشته بود )

ترانه یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 01:37 tp://

به به دوست هنرمند من
تو بنیه نداری بابا,اونم تو گرمای جنوب.فکر روزه نباش ماها حق الناس رو رعایت کنیم خیلی هنر کردیم

فدای دوست جونی
اره خیلی خیلی گرمه ...فکر کنم حق الناسی گردنمم باشه قضاوت زیاد کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.