خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

یه هفته خوب با دوستان

هفته ای که گذشت با دوستام قرار داشتم ...پیش یکی از دوستای خوبم رفتم ...رفتم خونشون و با هم درد و دل کردیم حرف زدیم و بعد از دو سه ساعت برگشتم . یه یادگاری دست ساز هم بهم داد منم گذاشتمش کنار تلویزیون  


دیروز هم با یکی از دوستای دوران دبستان قرار داشتیم رفتم رستوران و غذا خوردیم مهمان من بود ....حالا قرار گذاشتیم باز هم بریم بگردیم و خوش بگذرونیم ....من برعکس همه هستم از عکس گرفتن خوشم نمیاد حس میکنم هدف مشخصی ندارم پس چرا عکس بگیرم ...درصورتی که قبلا اینطور نبودم هر لحظه عکس میگرفتم اما الان دیگه بدم میاد به همین دلیل دیروز فقط چندتا عکس گرفتیم اونم به اصرار دوستم بود ....روحیه ام عوض شد کلی خندیدیم ...


پنج شنبه چهلم عمومه و از اون موقع تا حالا فقط یکبار رفتم خونه اش ....درسته حلالش کردم اما وقتی میرم و مادر همسر سابق رو میبینم حس میکنم از عصبانیت دارم خفه میشم ...دوست ندارم حتی برای چهلم هم برم کاش میشد نرم اما نمیشه .

نظرات 5 + ارسال نظر
سحربانو سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 11:24

زهراجان سلام
خوبی بهتری عکس العمل نشون بدی دستت رو میخونن بی تفاوت باش به ظاهر حداقل.روزهای سخت میگذرد وزمانی به اینکه اینهمه خودت رو اذیت کرده ای می خندی .
هرچقدر ازش بی خبر باشی ارامشت بیشتر هست کنجکاوی نکن بیشتر بدانی بیشتر بدانی بیشتر اذیت میشی

سلام عزیز دلم فدات..

کاملا حست رو درک میکنم .من واقعا دلم نمی خواد ببینمشون

چشم دیدنشون رو ندارم زهرا

هما یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 07:46

عزیزم همسر اسبق غلطه
اسبق یعنی یکی قبل از سابق...یعنی شما یه همسر سابق داشتی و یه اسبق و حالا منتظر سومی هستی!...
(مثلا خاتمی رییس جمهور اسبق،احمدی نژاد رییس جمهور سابق، و روحانی رییس جمهور فعلیه)
هی مینویسی اسبق ناراحت میشم حس میکنم خدای نکرده زبونم لال بعدی هم همین اتفاق بیفته...پس خواهشا یا بنویس همسر سابق یا اصلا ننویس

سلام هما جان..نمیدونستم مممون گفتی...میدونستم اسبق غلطه اما دلیلش یادم رفته..مرسی که گفتی

فریا یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 03:37

کاش منم نزدیک بودم باهات قرار میزاشتم،معلومه الان حسودیم شدهانشالله که همیشه شاد و خوشحال باشی

خدارو چه دیدی شاید روزی قسمت شد همدیگرو دیدیم..فدات ممنونم و همچنین

طلا یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 00:04 http://tala1358.blogfa.com

باخودم گفتم کاش بجای دوره کردن وبلاگهایه پست بذاری اومدم دیدم گذاشتی
ایشالاهمیشه شادو خرم باشی
بادوستان بودن همیشه خوش میگذره

دوره کردن وبلاگ راحتتره ها...فدات عزیزم ...همچنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.