خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

استرسهای طبیعی یا غیر طبیعی

نمیدونم چرا استرس دارم میترسم سونوگرافی برم و بگن خدای ناکرده بچه مشکلی داره یا بعدا بدنیا بیاد و مشکل داشته باشه اون قدر استرس دارم که نمیتونم راحت باشم 


خونه مورچه و مارمولک زیاد داشت شوهرم سم پاشی کرد و یه قسمت از لوله ی گاز رنگ نداشت اونم رنگ امیزی کرد این دو مورد خیلی پرخطره و یکی از علل اوتیسم در فرزندانه هر چی میخوام فکرای خوب کنم نمیتونم 

خداجونم تو خودت این هدیه ی باارزش رو بهم دادی خودتم ازش محافظت کن تا صحیح و سالم باشه

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزانه سه‌شنبه 12 شهریور 1398 ساعت 09:59 http://khaterateroozane4579.blogfa.com/

استرس و نگرانی را از خودت دور کن عزیزم
استرس از همه چی بدتره
هر موقع فکرای بد میاد تو سرت با خودت بگو سپردمش به خدا
فالله خیر حافظا فهو ارحم الراحمین

میددنم چقدر استرس بده و دارم تمام تلاشمو میکنم فکر منفی نکنم
ممنونم عزیزم حتما همین ایه قرانی رو میخونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.