خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

سالگرد ازدواج

دیروز اولین سالگرد ازدواجمون بود هیچ جشن و کادویی نگرفتیم بجاش شوهرم از رستوران شام گرفت و آورد همه با هم خوردیم و گفتیم و خندیدیم کیک هم نگرفتیم چون برای من ضرر داشت 

شوهرم وقتی شام سفارش داد گفت یه پُرس برنج بدون روغن و سینه ی مرغ کبابی بدون نمک باشه ...آخ که چقدر دلم میخواد کله پاچه بخورم 

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 4 شهریور 1398 ساعت 17:02 http://roya-94.blogsky.com/

تبریک

ممنون

فرزانه شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 09:19

به به تبریک میگم عزیزم . انشالله سال های سال کنار نی نی جشن بگیرید
راستی دکتر رفتی چی شد نتیجه ش ؟؟؟

ممنونم عزیزم ...ان شاالله و همینطور شما و همسرتون

جواب آزمایش آماده نبود فردا نوبت دکتر پیش متخصص زنان دارم ببینم اون چی میگه

دریا جمعه 1 شهریور 1398 ساعت 14:36

خدا را شکر ان شائ الله همیشه خوب باشی
منم خوبم ممنون

فدات ...ممنونم گلم

دریا جمعه 1 شهریور 1398 ساعت 12:07

سلام خاطره
خوبی؟

سلام گلم ممنون....بد نیستم
تو خوبی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.