خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

بازیگر زندگی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سید جن گیر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عکس قدیمی

چند روزه خیلی روحیه ام رو باختم تقریبا همه ی اتفاقات خوب و بد زندگیه من توی تیر و مرداد هستن .


دوست ندارم حتی از دلیل ناراحتیامم بنویسم میخوام اگر خداخواست کمی حافظه ام ضعیف بشه و اینارو فراموش کنم واقعا الزایمر برای چنین مواقعی خوبه ...رفتم سراغ عکسهای قدیمی و یاد بچگیامون افتادم 


 و واقعا حالم کمی بهتر شد خاطرات رو مرور کردم و تلخی این چند روز حداقل برای چند دقیقه فراموشم شد 

عکسهارو توی تلگرام برای بچه ها فرستادم .


از سال ۹۲وبلاگ یکی از دوستام رو میخونم اوایل با اسم هیوا میشناختمش اون موقع درک بعضی از پستهاش برام سخت بود و الان با تمام وجودم دارم درکشون میکنم خیلی آرزوها داشتم اما بهشون نرسیدم .