خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

پیجهای اینستا

از بیکاری توی نت و اینستا میچرخم بدم میاد از آب خوردنشونم عکس و فیلم میذارن محاله خانمی خانه داری بلد نباشه اگه خونه اش کثیف یا بهم ریخته ست یا وقت نداره یا بیماره یا دیگه این شلختگی تو ذاتشه حالا یه کسانی فقط بخاطر جمع کردن فالور و کسب درآمد میان مثلا روش تمیز کردن سرویس بهداشتی رو توضیح میدن یا روش گردگیری و این جور چیزها....


پیج کاظم عقلمند رو یه زمانی دنبال میکردم خودش خیلی واضح گفته بود پولهایی که به حسابم واریز میکنید چون دوقلو دارم و زندگی سخته اول برای زندگی خودم خرج میکنم بعد به مستحق میدم حالا هم مدتیه که بیکاره من نمیدونم چطور ممکنه کسی بیکار باشه پول نت برای اینستا اومدن که این همه پرمصرفه و ماشاالله مسافرتهای پی در پی و وسیله و طلا خریدن داره مردم ما هم ببخشیدها اصلا فکر نمیکنن و از زندگی و تفریح خودشون میزنن به چنین افرادی پول میدن که شما از طرف ما وکیل هستید و این پولها رو به افراد نیازمند برسونید خب مگه خودتون چلاقید و دست و پا ندارید ؟


هیچوقت به حساب چنین افرادی پول واریز نکردم چون خودم عقل و شعور دارم میگردم نیازمند پیدا میکنم

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدی جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 15:39

خوب کاری میکنی به کسی مفتی پول نمیدی به قولت مگه خودموم چلاغیم نمیتونیم نیازمند پیدا کنیم.عکس پسرمو برات فرستادم وقت کردی برو ببینش

عکسارو دیدم...گل پسرت زنده باشه هزار ماشاالله
با دردسری نگاه کردم تو جیمیل باز نمیشدن مجبور شدم به جیمیل اصلیم بفرستم بعد نگاه کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.