خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

این روزها خیلی سرم شلوغه واقعا وقت کم میارم انشالله و به امید خدا عید قربان جشن عروسی ام هست 


 دارم جهیزیه میخرم و دندانهام رو ترمیم و  از طرفی خونه رو تمیز میکنم و خرید عروسی انجام میدم آرزوی خواب دارم شوهرم و بابام و خاله ام میگن چون وقت کمه زیاد خودت رو اذیت نکن نهایتش بعد میخری میبری احتمالا اینکار رو انجام بدم خیلی لاغر شدم..


 مثلا قرار بود امشب برم خونه رو بشورم فردا شب جهیزیه رو ببریم اما ساعت دوازده شب  رسیدم خونه تا شام خوردم ساعت یک شد دو تا اتاق و حمام رو شستم فقط آشپزخونه و سالن و یه خواب دیگه مونده چون بددلم دلم نمیگیره کابینتهارو تمیز کنم از بس چرب و کثیف هستن دستم به کابینتها و کاشی های پشت اجاق گاز میچسبه فردا شب هر طوری شده باید تمیز کنم.


دعا برای پدرِ دوستم فراموش نشه

نظرات 9 + ارسال نظر
روناک چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 14:33

چه جالب امروز ک پستو خوندم عروسیه
انشالله ک مبارکت باش از ته دلم آرزو میکنم خوشبختی رو با تمام وجود حس کنی

ممنونم خانم معلم انشالله
انشالله عروسیه شما گل دختر

محمدی اردبیل یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 21:44

اره در ارتباطم ولی با بابام حرف نمیزنم خونه بابام هم نرفتم از اون موقع

برو خونشون و با باباتم اشتی کن

محمدی اردبیل یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 13:21

فدات چشم حتما.منم واقعا واقعا خوشحالم که داری ازدواج میکنی انشالا که خوشبخت بشی پیشاپیش هم عروسیت مبارک اصلا نگران هیچی نباش همه چی حل میشه خدا بزرگه

خدا نکنه ....چشمت روشن....ممنونم عزیزم ..انشالله
با خانواده ات درارتباطی یا نه

محمدی اردبیل جمعه 26 مرداد 1397 ساعت 15:37

سلام.اره خوبیم باهم فعلا که با خوشی زندگی میکنیم البته اینم بگم یه پسر بچه چهار ماهه تو راهی هم داریم.

خداروشکرررررر وای خیلی خوشحال شدم بسلامتی مبارک باشه بعد بدنیا اومد عکسش رو برام بفرست .
چهارشنبه عروسیمه هنوز جهیزیه رو نچیدم واقعا انرژی ندارم

محمدی اردبیل پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 21:32

اوکی خوشحال شدم به خاطر ازدواجت اگه تونستم‌بازم میام وسر میزنم موفق باشی

ممنونم عزیزم ..اما لطفا در یک کامنت خصوصی کامل از زندگی الانت بگو خوشبخت شدی؟با همسرت خوب هستین؟خیلی تو فکر تو هستم

تارا پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 20:45

سلام زهرا جان خیلی خوشحالم که یه زودی میری خونه خودت. انشاالله در پناه خدا خوشبخت شی و زندگیت سرشار از شادی باشه

سلام تارا جان ممنونم عزیزم

سارا پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 14:41

من یه مدت طولانی نخوندمت !از صمیم قلبم برات خوشحالم که ازدواج کردی !آرزو میکنم لحظه لحظه زندگیت پراز آرامش و خوشبختی باشه !از همینجا برات یه عالمه انرژی مثبت میفرستم !

خوش اومدی گلم و ممنونم سارا جان منم برات آرزوی شادی خوشبختی و سلامتی دارم

عاشقان اینک چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 18:56

خانم خاطره نمک روی زخم نپاش چیه؟
درباره ام قضاوت ناروایی کردین شما حتی کامنت اولم نخوندین
از قضاوتها گیج شدم در کامنتم درباره آبی بد نوشتم نه نازلی
ما با نازلی بد نیستیم چه نمکی روی زخم!!!
خانم اینک کامنت گذاشتن خوشحال شدم کامنتشان تایید شد
به خدا خبر نداشتم کامنتدونی بازه تاییدی نیس
نازلی را به ادامه دوستی با خانم اینک تشویق کردم
این نمک پاشیدن روی زخمه ؟
شما با نازلی رفیقی همه تحویلش بگیرن خوشحال میشوی
من از تایید کامنت و دوستی خانم اینک خوشحال شدم تنها هدفم تشکر و تشویق دلداری متقابل بود
در وبلاگم دیدین با آبی مشکل داشتیم با نازلی مشکل نداشتیم
من با زخم نازلی کاری ندارم به امید خدا حال پدرش خوب میشود
به هر ترتیب اگر یک درصد کارم نادرست بود معذرت خواهی کرده بودم
از آدمها غول نسازین

قضاوتم ناروا نیست شما انسان هستید و هیچ انسانی از غم بدور نیست و در شادی و خوشبختی مطلق بسر نمیبره هیچ حرفی بجز دلداری یا دعای خیر زیر اون پست جایز نبود و نیست
اگه روزی خودتون چنین پستی برای عزیزتون منتشر کنید و کامنترها دقیقا رفتار شما رو نشون بدن واقعا بهتون برنمیخوره؟
من با نازلی رفیقم ناراحتیش ناراحتم میکنه غمش دقیقا انگار غم خودمه اما اینو بدون جاهایی میشه که ازش انتقاد هم میکنم بازم میگم چه توی دنیای مجازی چه دنیای واقعی اگه مرهم نیستیم نمک نباشیم من یا شما هیچ فرقی نداره مهمترین مساله انسان بودنه.

درضمن هرکسی از روز اول وبلاگ منو خونده باشه کاملا با رفتار من اشناست و میدونه اهل بحث نیستم دوست عزیز خوشحال میشم هر حرفی یا بحثی توی هر وبلاگی هست همونجا بمونه و اینجا منتقل نشه
موفق باشید

اعظم 46 چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 10:58

سلام خدا رو شکر تو این وضعیت جهیزیت رو خریدی تا با این مدل خستکی ها

سلام عزیزم واقعا اجناس گرون شدن تا قیمت میپرسم اول با مغازه های دیگه تماس میگیرن بعد قیمت رو میگن..فدات عزیزم

محمدی اردبیل همینجا با یه پیام از زندگیت بگو نمیتونم تلگرام بیام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.