خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

عشق

سلام دوستای گلم این مدت که ننوشتم خیلی سرم شلوغ بود طوری که حتی تو گروه دوستان ناب هم زیاد آنلاین نمیشدم ...از مهرماه یه سری اتفاقات افتاد که تلخ و شیرین با هم بودن پس چون گذشتن دیگه راجبشون حرفی نمیزنم الان میخوام فقط از حال بگم و به آینده امیدوار بشم .


خرداد ماه بود که دو تا خواستگار داشتم و دو راهی بدی جلوی پام بود با کمک دوستای نابم تونستم راه درست رو انتخاب کنم و خداروشکر الان و تا این لحظه راضی هستم ...تیرماه نامزد کردم و روز چهارشنبه سوم مرداد نود و هفت میلاد امام رضا بود و عقد کردیم ...موقع گفتن بله گفتم با اجازه ی پدر و مادرم دوتا داداشام و بزرگترهای مجلس ، اون لحظه اشکام سرازیر بودن تو دلم گفتم کاش الآن داداشم بود تا این اش کهای لعنتی نبودن ،

خونه اجاره کردیم در حال تمیزکاری و رنگ آمیزی هستیم منم از این هفته باید مشغول خریدن جهیزیه بشم .

سر سفره عقد از ته ته ته دلم دعاتون کردم بویژه گروه دوستان ناب رو هی اسمشون رو میاوردم اصلا از یادم نمیرفتن .

ترانه و  نازلی عزیزم بهترین هستید ممنونم از پستهایی که گذاشتید دوستتون دارم

نظرات 13 + ارسال نظر
ماندگار سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 00:39

خاطرررررره خااااااطرررررررره خاطررررررررره!!!
سلااااااااام. چقدر خوب شد پیدات کردم . خیلی خوشحالم. مااااااچ
تبریک میگمممممممممم. بلاخره تو هم دم به تله دادی و قاطی مرغا شدیااااااااا. به به . جه عروس نازی هستی تووووووو! !!! قربونت برم . انشالله خوشبخت بشی. میبوسمت. بیتا هستماااا. گفتم در جریان باشی. مچکرم مچکرم

بیتای گل فدات بشم ممنونم عزیزم انشالله عروسیه گل پسرت

محمدی اردبیل دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 14:34

شماره تلمو داری؟ خیلی وقته ازت بی خبرم دلم برات تنگ شده

نه ندارم من خط واتساپم رو عوض کردم ....خیلی تو فکرت بودم از خودت بگو از زندگیت بگو

سها شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 23:25

خوشبخت بشی زهرا جان
انشالله کل روزات مثل عسل شیرین باشه

ممنونم سها گلی انشالله .
انشالله روزی خودت

محمدی اردبیل جمعه 19 مرداد 1397 ساعت 22:29

سلام از ته دلم خوشحالم که نامزد کردی آرزوی خوشبختی برات دارم

سلامممممممممم نمیدونی چقدر خوشحال شدم پیامت رو دیدم خوبی رفیق ؟ممنونم و انشالله تو هم خوشبخت بشی

محمدی اردبیل جمعه 19 مرداد 1397 ساعت 14:09

سلام از ته دلم آرزوی خوشبختی برات دارم خیلی خیلی خوشحال شدم

اعظم 46 سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 18:29

سلام خبر ازدواجت رو از وب نازلی دیدم خیلی خوشحال شدم خوشبخت وعاقبت به خیر بشی

یک بار دیگه کامنت نوشتم نمی دونم نرسید یا تایید نکردی ؟


از زهرا مادر روژان چه خبر خوبه کاش بیاد لااقل یه احوال پرسی بکنه دو خط بنویسه ومارو از سلامتیش با حبر کنه بهش سلام ما رو برسون

سلام اعظم جان ممنونم عزیزم سلامت باشید ...نه کامنتی نرسید
زهرا حالش خوبه چشم حتما

فرنوش دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 08:01

سلام عزیزم. تبریکککککککککک
انشالا که خوشبخت بشی. به قولی به پای هم پیر بشید، از همدیگه سیر نشید....

سلام عزیزم ممنونم سلامت باشید

طلا شنبه 6 مرداد 1397 ساعت 14:00 http://tala1358.blogfa.com

سلام عزیزم
امیدوارم خوشبخت بشی عزیزم
برات بهترینها رو ارزو میکنم

سلام گلم ممنونم انشالله...فدات

خوشبخت باشی انشالله دوست گلم
تو دیگه دوست مجازی من نیستی ..دوست واقعی شدی

ممنونم عزیزم انشاالله...انشالله یه مرد واقعی سر راهت قرار بگیره تا گذشته رو فراموش کنی...تو هم همینطور

فاخته شنبه 6 مرداد 1397 ساعت 01:53

خیلی، خیلیییییییییی برات خوشحال شدم انشاالله خوشبخت شی. امیدوارم روزی مابقی دوستانی باشه که تمایل به تاهل دارن

ممنونم فاخته جان ..انشالله و ممنونم ...راستی قدم نو رسیده مبارک انشالله عروسیش ....
انشاالله

روناااک شنبه 6 مرداد 1397 ساعت 00:12

نمیدونم منو یادت میاد یا ن
تبریک میگم خیلی خیلی خوشحال شدم و از صمیم قلبم آرزو میکنم شاد و خوشبخت باشی

معلومه یادم میاد روناک جان معلم بودی...ممنونم عزیزم انشالله روزی خودت ...

ترانه جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 18:10 http://daftare-zendegiye-man.blogsky.com

عزیز دلم میدونی که واسم خیلی عزیزی,شماها برام عین خواهرام هستید.آرزوم خوشبختیتونه

اونقدر ما از گردنت آویزون شدیم واسه دعا,عمرا میتونستی فراموشمون کنی

منم خیلی خیلی دوستت دارم تو جزءاون ده نفر دوستی هستی که روزهای اول وبلاگ نویسی باهاشون اشنا شدم ....نه والا از ترس فراموش نکردم ۶

نازلی جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 15:54

بازم مبارک باشه ختر خوب
لایق بهترینها بودی و هستی
دیدی گفتم نشانه ها رو جدی بگیر .تو اوج روزهای بد ....
حالا عروسی لباس چی بپوشم من

ممنونم عزیزم ....فدات ....واقعا اون موقع تو بدترین شرایط بودمتاپ و دامن کوتاه بهتره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.