خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

خوشبختی از آن من میشود

از زندگیم مینویسم...از شادی ها و غم هام ....

شرایط سخت

تو شرایط سختی گیر کردم همه ی حسهارو با هم دارم دوست داشتن ؛ عشق ؛ تنفر ؛دلتنگی ؛بیزار بودن ؛ آرزو ی مردن یا زندگی کردن .


نمیدونم کدومش رو کمرنگ کنم تا آروم بشم اما فقط خدا میدونه هر لحظه دارم آب میشم  رویاهای قشنگی تو ذهنم بود اما نشد که بشه امروز پا روی دلم گذاشتم و تصمیمی گرفتم که ممکنه بعدها پشیمون بشم یا شاید بگم خداروشکر .

چند روزه از دنیا دور شدم از خدا دور شدم و عذاب وجدانی ندارم عذاب وجدانم برای چیزهای دیگه ست چیزهایی که داشتم و الآن ندارم.


نظرات 1 + ارسال نظر
نازلی چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 15:13

کاش از دستم کاری ساخته بود
فقط میتونم بگم حالتو میفهمم . تمام حال خراب و سخت این روزهای کوفتی رو
فقط متونم بگم کاش خدا کاری بکنه کاش...

نازلی دوست مهربونم مرسی که هستی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.